Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

KOBİ’LERİN ULUSLARARASI PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZAR BÖLÜMLENDİRME VE HEDEF PAZAR SEÇİMİ İLE İLGİLİ ÖRNEK OLAY ANALİZİ

Yıl 2006, Sayı: 4, 0 - 0, 10.10.2006

Öz

--------

Kaynakça

  • • AKAT, Ömer, Uluslararası Pazarlama, Ekin Kitabevi, 2003, Bursa.
  • • ALTUNIŞIK, R., ÖZDEMİR, Ş., TORLAK, Ö., Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, 2002, İstanbul.
  • • ECER, Ferhat ve CANITEZ, Murat, Pazarlama İlkeleri, Gazi Kitabevi, 2004, Ankara.
  • • KARAFAKİOĞLU, Mehmet, Uluslararası Pazarlama Yönetimi, Beta Yayın No:1009, 2000, İstanbul.
  • • KARABULUT, Muhittin, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Üniversal Yayıncılık A.Ş., 2004, İstanbul.
  • • KOZLU, Cem, Uluslararası Pazarlama, Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 2000, İstanbul.
  • • MUCUK, İsmet, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, 1999, İstanbul.
  • • ÖZCAN, Murat, Uluslararası Pazarlama, Türkmen Kitabevi, 2000, İstanbul.
  • • S.E.P., Start Exporting Program, “Market Selection” Notebook I, March 17th-23rd 2005, Madrid, Spain.
Toplam 9 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kahraman Arslan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 10 Ekim 2006
Gönderilme Tarihi 28 Temmuz 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Arslan, K. (2006). KOBİ’LERİN ULUSLARARASI PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZAR BÖLÜMLENDİRME VE HEDEF PAZAR SEÇİMİ İLE İLGİLİ ÖRNEK OLAY ANALİZİ. Verimlilik Dergisi(4).

                                                                                                          23139       23140           29293

22408  Verimlilik Dergisi Creative Commons Atıf-GayrıTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.