Marka, üreticilerin ya da satıcıların, mallarının kimliğini belirleyen ve
mallarını rakiplerininkinden ayırt eden bir isim, simge, şekil ya da bunların
bileşimidir. Marka adı, bir ürünü diğerlerinden ayırmaya yarayan ve tanıtmak
amacıyla kullanılan kelime ya da kelimeler topluluğudur. Marka bağımlılığı ise
tüketicilerin her defasında aynı markanın ürünlerini satın almasıdır. Bu
makalede gazlı içecek sektöründeki marka bağımlılığı araştırılacaktır.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 2 Temmuz 2006 |
Gönderilme Tarihi | 28 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Sayı: 3 |
Verimlilik Dergisi Creative Commons Atıf-GayrıTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.