• Arıcı, Esmehan, 2000, Elektronik Ticaret, Ankara: Başbakanlık Yayınları.
• Çavuşoğlu, Haluk, 2001, “CRM Nedir ve Neden Önemlidir?”, BTvizyon, Temmuz, Sayı: 6:12.
• Dolanbay, Coşkun, 2000, E-Ticaret Strateji ve Yöntemler, Ankara, METEKSAN Yayınları.
• Ekin, Nusret, 1998, Bilgi Teknolojisinde Elektronik Ticaret, İstanbul: İTO Yayınları.
• Kepenek, Yakup, 1999, “Ekonomik Yönleriyle Elektronik Ticaret”, Türkiye İçin E-Ticarete Geçiş Durum
Değerlendirmesi, Ankara: İGEME Yayınları: 54 - 106.
• Menekşe, Nurtaç, 2001, “Yeni Ekonomi ve CRM”, BTvizyon, Temmuz,Sayı: 6:38-40.
• E-iş’te Başarı: Yöneticinin Yol Haritası, 2001, İstanbul, Oracle Bilgisayar Sistemleri Ltd. Yayınları.
• Tomuş, Alpaslan, 2001, “İş Dünyasında Yeni Arayışlar ve CRM”, BTvizyon, Temmuz, Sayı: 6:18.
Koçak, A., & Tolon, M. (2005). BİREBİR PAZARLAMANIN BİR ARACI OLAN ELEKTRONİK TİCARET ve ELEKTRONİK TİCARETİ ETKİLEYEN UNSURLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Verimlilik Dergisi(3).