Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BİREBİR PAZARLAMANIN BİR ARACI OLAN ELEKTRONİK TİCARET ve ELEKTRONİK TİCARETİ ETKİLEYEN UNSURLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2005, Sayı: 3, 0 - 0, 03.07.2005

Öz

-

Kaynakça

  • • Arıcı, Esmehan, 2000, Elektronik Ticaret, Ankara: Başbakanlık Yayınları.
  • • Çavuşoğlu, Haluk, 2001, “CRM Nedir ve Neden Önemlidir?”, BTvizyon, Temmuz, Sayı: 6:12.
  • • Dolanbay, Coşkun, 2000, E-Ticaret Strateji ve Yöntemler, Ankara, METEKSAN Yayınları.
  • • Ekin, Nusret, 1998, Bilgi Teknolojisinde Elektronik Ticaret, İstanbul: İTO Yayınları.
  • • Kepenek, Yakup, 1999, “Ekonomik Yönleriyle Elektronik Ticaret”, Türkiye İçin E-Ticarete Geçiş Durum Değerlendirmesi, Ankara: İGEME Yayınları: 54 - 106.
  • • Menekşe, Nurtaç, 2001, “Yeni Ekonomi ve CRM”, BTvizyon, Temmuz,Sayı: 6:38-40.
  • • E-iş’te Başarı: Yöneticinin Yol Haritası, 2001, İstanbul, Oracle Bilgisayar Sistemleri Ltd. Yayınları.
  • • Tomuş, Alpaslan, 2001, “İş Dünyasında Yeni Arayışlar ve CRM”, BTvizyon, Temmuz, Sayı: 6:18.
  • • www.crmguru.com, 2001.
  • • www.crminturkey.com, 2001.
  • • www.ticaretnet.com/commerce, 1999.
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Aydın Koçak Bu kişi benim

Metehan Tolon Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 3 Temmuz 2005
Gönderilme Tarihi 31 Temmuz 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Koçak, A., & Tolon, M. (2005). BİREBİR PAZARLAMANIN BİR ARACI OLAN ELEKTRONİK TİCARET ve ELEKTRONİK TİCARETİ ETKİLEYEN UNSURLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Verimlilik Dergisi(3).

                                                                                                          23139       23140           29293

22408  Verimlilik Dergisi Creative Commons Atıf-GayrıTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.