1. ANDREFF,W., “L’evolution du Modele Europeen de Finan-cement du Sport Professionnel, Reflets et Perspectives” XXXIX,No,2-3, s.171-192, 2000
2. ARGAN, M., KATIRCI, H., Spor Pazarlaması, s.3-5, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2002
3. BALCI, V., Spor Etkinliklerinin Planlanması ve Yönetimi, s.5-7, Bağırgan Yayınevi, Ankara 1999
4. BALCI,V., “Avrupa Birliği ve Spor”, Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , VIII,2: 53-66, 2003
5. BİÇER,T., Spor Yönetimi Organizasyonu Ekonomik Birim Olarak Spor İşletmeleri ve Uygulamadan Bir Örnek,
Yayınlanmamış Doktora Tezi, M.Ü.Sos.Bil. Enst. Yönetim Organizasyon A.B.D.,İstanbul,1994
6. CAN,Y.,SOYER, F., “Spor Hizmetlerinde Verimliliği Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi”, 1.Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Kongresi, Cilt:2,s.182-200, Ankara, 2000
7. CERRAHOĞLU, N., İMAMOĞLU, A.F., “Sporun Ekonomik Boyutu, Almanya Örneği”, 1.Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Kongresi,Cilt2,s.240-247, 2000
8. COŞKUN,H., “Bir Tutundurma Aracı Olarak Spor Sponsorluğu”, Gazi BESBD, Cilt 4, Sayı3
9. ÇAHA,Ö., “Spora Yaslanarak Bir Nefes Almak”, Düşünen Siyaset, Sayı 1, s115-125, 1999
10. D.P.T., Beşinci Beş Yıllık Kalkınma Planı: Spor Özel İhtisas Komisyon Raporu, s.204, Spor toto Teşkilat Müdürlüğü
Basımevi, Ankara, 1983
11. DPT., Sekizinci Beş Yıllık Kalkınma Planı,Küreselleşme Özel İhtisas Komisyon Raporu, s.4-6,75-76,DPT Yayınları, Ankara, 2000
12. D.P.T. Sekizinci Beş yıllık Kalkınma Planı, Beden Eğitimi, Spor ve İstanbul Olimpiyatları, Özel İhtisas Komisyon Raporu, s.8-29, D.P.T.Yayınları, Ankara, 2000
14. EKENCİ, G., GÖZEN, M., “Türkiye’de Spor Tesis ve Hizmetlerinin Özelleştirilmesi”, Gazi BESBD,Cilt5,Sayı2,
s.67-78, 1998
15. EKENCİ,G., “Türkiye’deki Müessese Spor Kulüplerinin Kurumsal Kültürlerinin Toplam Kalite Yönetimine Uygunluğu”, Gazi BESBD, Cilt5, Sayı 4,s.43-54, 2000
16. EKONOMİST DERGİSİ, 26 Mayıs,2002
17. ERDOĞAN, İ., “Sporun Siyasal Ekonomisi Üzerine, Ankara Üniversitesi”, İletişim Fakültesi, 2004
Erişim: http://www.ankara.edu.tr.2001
18. FANATİK GAZETESİ, “Avrupa’ da Sporun Finansmanı”, 23.Haziran.2001
19. İMAMOĞLU, A.F., “Fonksiyonel Açıdan Spor Yönetiminin Anlam ve Önemi” ,Gazi Eğitim Fak.Der., Cilt 8, sayı l, s.21-34, 1992
20. İMAMOĞLU, A.F., “Toplam Kalite Yönetim Anlayışı Açısından Spor Hizmetleri”, Bed.Eğt.Spor Bil.Der.Cilt:3,
Sayı:2, s.51-62, 1998
21. KURT,M., ATAYMAN.V., Modern Sporun Dünü ve Bugünü, s.52-53,66, Sorun Yayınları, İstanbul,1997
22. MARKETING TÜRKİYE DERGİSİ, Yıl 1, Sayı 5, Haziran 2002, s 42-43
23. MEDIACAT, Aylık Pazarlama İletişim Dergisi, Yıl10, Sayı 89, s.20, Haziran 2002
24. POWER DERGİSİ, “Spor Dünyası”, Temmuz,1998
25. ROWE,D., Popüler Kültürler: Rock ve Sporda Haz Politikaları, (Çev:Küçük.M.),s.184-185, Ayrıntı Yayınları, İstanbul, 1996
26. TALİMCİLER,A., “Futbolun Metalaşması”,Toplum Bilim Futbol Özel Sayısı, sayı 16, Ekim 2002
27. TEREKLİ, M.S., KATIRCI, H., “Spor Endüstrisi ve Sporda Pazarlama”,” Hacettepe Üniversitesi, V. Spor Bilimleri Kongresi, Ankara, 1998
28. TEREKLİ, M.S., KATIRCI, H., “Sporda Çağdaş Pazarlama Anlayışı”, 1.Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Kongresi, Cilt:2, s.410-417, 2000
29. ÜÇIŞIK H. F., ERKEN, N., “Spor Sektörünün Piyasa Yapısı: Teorik Bir Yaklaşım”, Marmara Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, III. Spor Bilimleri Kongresi, 11-13 Mayıs, 2000
30. YETİM, A, A., “Sporun Sosyal Görünümü”,G.Ü, Bed. Eğt. Spor Bil., Cilt5, Sayı1, s.63-72, 2000