Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

MÜŞTERİ SERMAYESİ ile KURUMSAL İMAJ ARASINDAKİ STRATEJİK İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ ve İŞLETMELERİN KURUMSALLAŞMA SÜRECİNE ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2005, Sayı: 1, 0 - 0, 02.03.2005

Öz

-

Kaynakça

  • • AKAT, İlter; ATILGAN, Turan; Sanayi İşletmelerinde Kurumsallaşma ve Şirket Kültürü, TOBB Yayını, Lale Ofset, Ankara, 1992.
  • • AKDEMİR, Ali; “Entelektüel Sermaye Konseptinin İşletmecilik Anlayışındaki Dönüşümleri”, S.D.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi, Sayı:3, Güz, 1998.
  • • AKDEMİR, Ali; Temel İşletmecilik Bilgileri, Yayıncı Yayınları, Kocaeli, 2003.
  • • ARSLANTAŞ, Cüneyt; BERBER, Aykut; ÇATALCA, Huriye; PEKDEMİR, Işıl; “Ürün Geliştirme Sürecinde Proaktif Yaklaşımı Benimseyen İşletmeler ile Reaktif Yaklaşımı Benimseyen İşletmelerin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi”; 8.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildiri Kitabı, Erciyes Üniversitesi, Nevşehir, Mayıs 2000.
  • • BALMER, M. T. Jhon; GRAY, R. Edmund; “Managing Corporate Image and Corporate Reputation”, Long Range Planing, Vol. 31, Isue 5, 1998.
  • • BONTIS, Nick; “Managing Organizational Knowledge by Diagnosing Intellectual Capital: Framing and Advancing the State of the Field”, In-ternational Journal of Technology Management, Vol.18, Issue 5-6-7-8, 1999.
  • • BONTIS, Nick; KEOW, William Chua; RICHARDSON, Stanley; “Intellectual Capital and Business Performance in Malaysian Industries”, Journal of Intellectual Capital, Vol. 1, Issue 1, 2000.
  • • CORLEY, G. Kevin; GIOGA, A. Dennis; SCHULTZ, Majken; “Organizational Identity, Image and Adaptive Instability”, Academy of Management Review, Vol.25, Issue 1, 2000.
  • • ERSEN, Haldun; Toplam Kalite ve İnsan Kaynakları Yönetimi İlişkisi; Alfa Basım Yayım, İstanbul, 1997.
  • • GERSON, F. Richard; Müşteri Tatmininde Süreklilik; Çev: Tülay SAVAŞER, Rota Yayıncılık, İstanbul, 1997.
  • • GÜMÜŞ, Mustafa; Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar, Alfa Basım Yay., İstanbul, 1997.
  • • GÜZELCİK, Ebru; Küreselleşme ve İşletmelerde Değişen Kurum İmajı; Sistem Yayıncılık, İstanbul, 1999.
  • • HANAN, Mack; Yarının Rekabeti, Çev.: Eshar KÜTEVİN; Ziya KÜTEVİN; İnkılap Kitabevi, İstanbul, 1996.
  • • HARRISON, Suzanne; SULLIVAN, Patrick; “Profiting From Intellectual Capital”, Journal Of Intellectual Capital, MCB University Press, Vol. 1, Issue 1, 2000.
  • • KONDRA, Z. Alex; “Organizational Diversity and Change in Institutional Theory”, From Organization Studies, December 22, Winter 1998.
  • • LUTHY H. David; Intellectual Capital and Its Measurement, 24.04.2000. www.3bus.osaka_cu.ac.jp/apira98/archives/htmls/25.htm • NGUYEN, T. Bao; Building A Knowledge – Centric United States Air Force, July 2000. www.e-publishing.of.mil/epub.2001/Knowledge/Centric.pdf
  • • OBERMAIER, Ernst; “Halkla İlişkiler Çalışmaları”, Çev: Ayla OKAY; Marmara İletişim Dergisi, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Sayı 6, Nisan 1994.
  • • PELTEKOĞLU BALTA, Filiz; “Kurumsal İletişim Sürecinde İmajın Yeri”, İ. Ü. İletişim Fakültesi Dergisi, Sayı 4, 1997.
  • • STEWART, A.Thomas; Entelektüel Sermaye – Kuruluşların Yeni Zenginliği, Çev: Nurettin ELHÜSEYNİ, BZD Yayıncılık, İstanbul, Ekim 2000.
  • • UZOĞLU, Sevil; Kurumsal Kimlik, Kurumsal Kültür ve Kurumsal İmaj, Kurgu Dergisi, Sayı 18, 2001.
Toplam 20 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ertuğrul Bayer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Mart 2005
Gönderilme Tarihi 31 Temmuz 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Bayer, E. (2005). MÜŞTERİ SERMAYESİ ile KURUMSAL İMAJ ARASINDAKİ STRATEJİK İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ ve İŞLETMELERİN KURUMSALLAŞMA SÜRECİNE ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Verimlilik Dergisi(1).

                                                                                                          23139       23140           29293

22408  Verimlilik Dergisi Creative Commons Atıf-GayrıTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.