• AKDEMİR, Ali; Temel İşletmecilik Bilgileri, Yayıncı Yayınları, Kocaeli, 2003.
• ARSLANTAŞ, Cüneyt; BERBER, Aykut; ÇATALCA, Huriye; PEKDEMİR, Işıl; “Ürün Geliştirme Sürecinde Proaktif Yaklaşımı Benimseyen İşletmeler ile Reaktif Yaklaşımı Benimseyen İşletmelerin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi”; 8.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildiri Kitabı, Erciyes Üniversitesi, Nevşehir, Mayıs 2000.
• BALMER, M. T. Jhon; GRAY, R. Edmund; “Managing Corporate Image and Corporate Reputation”, Long Range Planing, Vol. 31, Isue 5, 1998.
• BONTIS, Nick; “Managing Organizational Knowledge by Diagnosing Intellectual Capital: Framing and Advancing the State of the Field”, In-ternational Journal of Technology Management, Vol.18, Issue 5-6-7-8, 1999.
• BONTIS, Nick; KEOW, William Chua; RICHARDSON, Stanley; “Intellectual Capital and Business Performance in Malaysian Industries”, Journal of Intellectual Capital, Vol. 1, Issue 1, 2000.
• CORLEY, G. Kevin; GIOGA, A. Dennis; SCHULTZ, Majken; “Organizational Identity, Image and Adaptive Instability”, Academy of Management Review, Vol.25, Issue 1, 2000.
• ERSEN, Haldun; Toplam Kalite ve İnsan Kaynakları Yönetimi İlişkisi; Alfa Basım Yayım, İstanbul, 1997.
• GERSON, F. Richard; Müşteri Tatmininde Süreklilik; Çev: Tülay SAVAŞER, Rota Yayıncılık, İstanbul, 1997.
• GÜMÜŞ, Mustafa; Yönetimde Başarı İçin Altın Kurallar, Alfa Basım Yay., İstanbul, 1997.
• GÜZELCİK, Ebru; Küreselleşme ve İşletmelerde Değişen Kurum İmajı; Sistem Yayıncılık, İstanbul, 1999.
• HARRISON, Suzanne; SULLIVAN, Patrick; “Profiting From Intellectual Capital”, Journal Of Intellectual Capital, MCB University Press, Vol. 1, Issue 1, 2000.
• KONDRA, Z. Alex; “Organizational Diversity and Change in Institutional Theory”, From Organization Studies, December 22, Winter 1998.
• LUTHY H. David; Intellectual Capital and Its Measurement, 24.04.2000. www.3bus.osaka_cu.ac.jp/apira98/archives/htmls/25.htm
• NGUYEN, T. Bao; Building A Knowledge – Centric United States Air Force, July 2000. www.e-publishing.of.mil/epub.2001/Knowledge/Centric.pdf
• OBERMAIER, Ernst; “Halkla İlişkiler Çalışmaları”, Çev: Ayla OKAY; Marmara İletişim Dergisi, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Sayı 6, Nisan 1994.
• PELTEKOĞLU BALTA, Filiz; “Kurumsal İletişim Sürecinde İmajın Yeri”, İ. Ü. İletişim Fakültesi Dergisi, Sayı 4, 1997.
• STEWART, A.Thomas; Entelektüel Sermaye – Kuruluşların Yeni Zenginliği, Çev: Nurettin ELHÜSEYNİ, BZD Yayıncılık, İstanbul, Ekim 2000.
• UZOĞLU, Sevil; Kurumsal Kimlik, Kurumsal Kültür ve Kurumsal İmaj, Kurgu Dergisi, Sayı 18, 2001.