Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ETKİN BİR REKABET ARACI OLARAK PAZARLAMA ve SATIŞ YÖNETİMİNDE BENCHMARKING

Yıl 2004, Sayı: 4, 0 - 0, 04.10.2004

Öz

-

Kaynakça

  • • AKTAN Coşkun Can, Değişim Çağında Yönetim, Sistem Yayıncılık: 414, Yönetim Dizisi, 2003, İstanbul.
  • • APQC, “What is Benchmarking, What is Practice. More Terms”, www.apqc.org, September 1998.
  • • CAMP C. Robert, Benchmarking: The Search for Industry. Best Practice That Lead to Superior Performance, ASQC, Quality Press, 1989.
  • • DENİZ Recep Baki, “Günümüz İşletmeleri İçin Örnek Edinme (Benchmarking) Anlayışının Önemi”, Pazarlama Dünyası, Yıl 9, Sayı 53, Eylül-Ekim 1995.
  • • DÜREN Zeynep, 2000’li Yıllarda Yönetim, Alfa Yayınları, Yönetim Dizi No:013, 2000, İstanbul.
  • • KARGI Bilal, Ay, M., Baltacı, N., “İçsel Büyüme Modelleri Çerçevesinde Benchmarking ve Orta Anadolu Firmalarındaki Uygulamaları”, II. Ulusal Orta Anadolu Kongresi, 17-19 Ekim 2002, Niğde. MPM Yayınları: 666, 2002, Ankara.
  • • KAVRAKOĞLU İbrahim, “Bilginin Doğru Kullanılması 21.Yüzyılın En Büyük Rekabet Stratejisidir”, www.thembaclub.com/club , Mayıs 2004.
  • • KAVRAKOĞLU İbrahim, “Tarih Tekrardan İbaret (mi)dir?”, www.thembaclub.com/club. Mart 2002.
  • • KAVRAKOĞLU İbrahim, “Bütünsel Bakış, Temel Strateji ve Projelerle Yönetim”, www.thembaclub.com/club. 2004.
  • • ODABAŞI Yavuz, Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, 236, Geliştiren Kitaplar Dizisi, İkinci Basım, 2001, İstanbul.
  • • ÖZER Pınar Süral, Benchmarking, Vizyon Yayınları, 1999, İzmir.
  • • PEKDEMİR Işıl, Benchmarking Kıyaslayarak Öğrenme, ARC Yayınları 8, 2000, İstanbul. • SİDİ Viktor, Benchmarking, KOGEM Yayınları, 1995.
  • • ŞİMŞEK Muhittin, “Sürekli İyileştirme İçin Kıyaslama”, Dünya Gazetesi, 18-19 Ekim 2003.
  • • TURHAN Muhammed, İ. Kocabaş, “Eğitimde Kıyaslama (Benchmarking)”, MPM Verimlilik Dergisi, 2003/1.
Toplam 14 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kahraman Arslan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Ekim 2004
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Arslan, K. (2004). ETKİN BİR REKABET ARACI OLARAK PAZARLAMA ve SATIŞ YÖNETİMİNDE BENCHMARKING. Verimlilik Dergisi(4).

                                                                                                          23139       23140           29293

22408  Verimlilik Dergisi Creative Commons Atıf-GayrıTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.