4. ................, M-Ticaret Devrimi: Dünyada ve Türkiye’de Mobil Ticaretin Geleceği, Capital, 2001.
5. AKHAN H., “Türk Bankacılık Sektörü Yeniden Yapılanırken Beklentiler”, Bankacılar Dergisi, Sayı : 34 : 13-16, 2000.
6. AKPINAR H., “Daha Hızlı, Daha Güçlü, Daha Yüksek”, Bankacılar Dergisi, Sayı : 12: 8-15, 1993.
7. AKSOY T., Çağdaş Bankacılıktaki Son Eğilimler ve Türkiye’de Uluslarüstü Bankacılık (Sistematik ve Analitik Bir Yaklaşım), SPK Yayınları, Ankara, 1998.
8. ALBRO W., “Internet Banks Gain Visibility”, Bank Marketing, Cilt 31 : 9, 1999.
9. ARICI E., Elektronik Ticaret, Başbakanlık Yayınları, Ankara, 2000.
10. BENER A., “Bankanız Artık Cebinizde”, Finans Dünyası Dergisi, Mayıs, 2000.
11. CHANNON D.F., Bank Strategic Management and Marketing, John Willey & Sons, England, 1986.
12. DAVIS S.I., Excellence In Banking, St. Martin’s Press, USA, 1986.
13. GENÇOĞLU A., “Bireysel Bankacılığın Yeni Yüzü : Dağıtım Kanalları”, BT Haber, Sayı 284 : 84 – 85, 2000.
14. GEYLAN R., Ticari Banka Yönetimi ve Türk Ticari Bankalarının Temel Yönetim Sorunları, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 1985.
15. GRANT R., “Dial M For Money”, Bank Marketing, Cilt 30 : 53 – 59, 1998.
Tolon, M. (2004). TİCARİ BANKALARDA PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN UYGULANMASI ve TÜRKİYE’DEKİ TİCARİ BANKALAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI. Verimlilik Dergisi(4).