Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TİCARİ BANKALARDA PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN UYGULANMASI ve TÜRKİYE’DEKİ TİCARİ BANKALAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI

Yıl 2004, Sayı: 4, 0 - 0, 04.10.2004

Öz

-

Kaynakça

  • 1. ................, Elektronik Ticaret Raporu, Dış Ticaret Müsteşarlığı Yayınları, Ankara, 2000.
  • 2. ................, “Akıllı Kartlar, Kredi Kartları, Sanal Para”, BT Haber: E-Ticaret Dosyası, 290:18, 2000.
  • 3. ................, Türkiye’den Örneklerle E-İş Gerçeği, Capital, 2001.
  • 4. ................, M-Ticaret Devrimi: Dünyada ve Türkiye’de Mobil Ticaretin Geleceği, Capital, 2001.
  • 5. AKHAN H., “Türk Bankacılık Sektörü Yeniden Yapılanırken Beklentiler”, Bankacılar Dergisi, Sayı : 34 : 13-16, 2000.
  • 6. AKPINAR H., “Daha Hızlı, Daha Güçlü, Daha Yüksek”, Bankacılar Dergisi, Sayı : 12: 8-15, 1993.
  • 7. AKSOY T., Çağdaş Bankacılıktaki Son Eğilimler ve Türkiye’de Uluslarüstü Bankacılık (Sistematik ve Analitik Bir Yaklaşım), SPK Yayınları, Ankara, 1998.
  • 8. ALBRO W., “Internet Banks Gain Visibility”, Bank Marketing, Cilt 31 : 9, 1999.
  • 9. ARICI E., Elektronik Ticaret, Başbakanlık Yayınları, Ankara, 2000.
  • 10. BENER A., “Bankanız Artık Cebinizde”, Finans Dünyası Dergisi, Mayıs, 2000.
  • 11. CHANNON D.F., Bank Strategic Management and Marketing, John Willey & Sons, England, 1986.
  • 12. DAVIS S.I., Excellence In Banking, St. Martin’s Press, USA, 1986.
  • 13. GENÇOĞLU A., “Bireysel Bankacılığın Yeni Yüzü : Dağıtım Kanalları”, BT Haber, Sayı 284 : 84 – 85, 2000.
  • 14. GEYLAN R., Ticari Banka Yönetimi ve Türk Ticari Bankalarının Temel Yönetim Sorunları, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 1985.
  • 15. GRANT R., “Dial M For Money”, Bank Marketing, Cilt 30 : 53 – 59, 1998.
  • 16. HIPPENSTEEL W.T., “Commercial Needs You”, Bank Marketing, Cilt. 30 : 52, 1998.
  • 17. http://chıp.com.tr/mobil bankacılık 10/07/2004
  • 18. http://tbb.org.tr/bankalar 10/07/2004
  • 19. KANSU M., “Bilgiyi Yöneten Fark Atacak”, Hürriyet Finans, Ağustos: 5, 1999.
  • 20. KEPENEK Y., “Ekonomik Yönleriyle Elektronik Ticaret”, Türkiye İçin E-Ticarete Geçiş Durum Değerlendirmesi, İGEME Yayınları : 54-106, Ankara, 1999.
  • 21. KIRÇOVA İ., İnternette Pazarlama, Beta Yayınları, İstan-bul, 1999.
  • 22. ŞUMAN N., “Müşteri Bankanın Merkezinde”, BT Vizyon İş Dünyası, Sayı: 2:14-15, 2001.
  • 23. TAMER R., "Alternatif Bankacılık", Hürriyet Finans’99, Kasım: 9, 1999.
  • 24. TAŞKIN E., Müşteri İlişkileri Eğitimi, Papatya Yayıncılık, İstanbul, 2000.
  • 25. TÜRKFİLİZ F., “Marketing and Clients Choice Criteria For Marketing Services in Banks”, Boğaziçi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 1987.
  • 26. ÜNSAL F., "Yeni Bir Akım: Birebir Hizmet", Hürriyet Finans, Ağustos: 4, 1999.
Toplam 26 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Metehan Tolon Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Ekim 2004
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Tolon, M. (2004). TİCARİ BANKALARDA PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN UYGULANMASI ve TÜRKİYE’DEKİ TİCARİ BANKALAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI. Verimlilik Dergisi(4).

                                                                                                          23139       23140           29293

22408  Verimlilik Dergisi Creative Commons Atıf-GayrıTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.