Konaklama işletmelerindeki hizmetlerin önceden test edilemez olması nedeniyle, müşteriler bazen beklentilerini karşılayamayan işletme tercihinde bulunabilmektedir. Bu çalışma; Antalya’nın Belek Bölgesinde faaliyet gösteren 5 yıldız standardında 6 konaklama işletmesinden birinin tercih edilmesi olayı üzerinde uygulanmıştır. Belirlenen işletmeler ve kriterler karşılaştırmalı olarak değerlendirilerek, müşterinin öncelikle tercih edebileceği konaklama işletmesinin tespiti Analitik Hiyerarşi Süreci (AHP) yöntemiyle gerçekleştirilmiştir
Konaklama İşletmeleri Hizmet Kalitesi Analitik Hiyerarşi Proses
Since the services in hotels can not be tested before, customers can sometimes prefer a hotel that can not meet their expectations. This study is applied on a preference of one of the six “five star hotels” servicing in Belek, Antalya. Testing the hotels and criteria comparatively, the determination of hotels prefered by customers has been realized by means of Analytic Hierarchy Process
Diğer ID | JA57KR28TM |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 5 Ağustos 2016 |
Gönderilme Tarihi | 5 Ağustos 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 1 Sayı: 1 |