This study examines an innovative approach to using Google Lighthouse to improve web performance. HangiKredi is one of Turkey’s leading financial comparison platforms serving over 27 million monthly users. In this context, SEO (search engine optimization) performance and user experience are critical to business success. This article details how web performance is optimized through Google Lighthouse with the innovative application we developed, the test suites developed, and the integration processes. The findings of the study provide concrete steps for continuous web performance optimization and provide guidance for future improvements.
Bu çalışma, web performansının artırılmasında Google Lighthouse aracının kullanımına yenilikçi bir yaklaşımı ele almaktadır. HangiKredi, aylık 27 milyondan fazla kullanıcıya hizmet veren Türkiye’nin önde gelen finansal karşılaştırma platformlarından biridir. Bu kapsamda SEO (arama motoru optimizasyonu) performansı ve kullanıcı deneyimi, iş başarısı açısından kritik öneme sahiptir. Bu makalede, geliştirdiğimiz yenilikçi uygulama ile Google Lighthouse aracılığıyla web performansının nasıl optimize edildiğini, geliştirilen test paketleri ve entegrasyon süreçleri detaylandırılmaktadır. Çalışmanın bulguları, sürekli web performans optimizasyonu için somut adımlar sunmakta ve gelecek iyileştirmeler için rehberlik sağlamaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Bilgi Sistemleri Kullanıcı Deneyimi Tasarımı ve Geliştirme |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 26 Aralık 2024 |
Yayımlanma Tarihi | |
Gönderilme Tarihi | 20 Eylül 2024 |
Kabul Tarihi | 2 Aralık 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 10 Sayı: 2 |