Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

Adlandırmayı Değiştirmeyelim

Yıl 2008, Cilt: 1 Sayı: 5, 103 - 114, 01.06.2008

Öz

Tiyatro ile yaratıcı drama arasında belirgin ayrımlar vardır. Tiyatro seyircisiz olmaz. Tam bir yaratıcı drama çalışması izleyicisiz oluşur. Yaratıcı dramada pedagoji en belirgin, başat, içkin bileşendir. Her iki alanda aydınlık, kültürlü, düşünen ve sorgulayan kişiler yetiştirmeyi hedef olarak ele alırlarsa da tiyatro bir sanat dalıdır, yaratıcı drama ise eğitimbilimi alanına girer, sanat eğitiminin önemli bir bölümüdür.

Kaynakça

  • Linck, Dieter, Jurke Volker: “Editorial” Zeitschrift für Theaterpaedagogik, Cilt 29, sayı 51, s. 3-5
  • theaterundschule@kjtz.de Tiyatro Pedagojisi Dergisi, sayı 52, Hannover 2008, s. 58-60
  • San, İnci. “Tiyatroya Rağmen Yaratıcı Drama”, Çağdaş Drama Demeği,Yaratıcı Drama Dergisi,Cilt 1, Sayı 1, 2006, s. 5-13
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Derleme
Yazarlar

İnci San Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 1 Sayı: 5

Kaynak Göster

APA San, İ. (2008). Adlandırmayı Değiştirmeyelim. Yaratıcı Drama Dergisi, 1(5), 103-114.