BibTex RIS Kaynak Göster

USING TECHNOLOGY ON SERVICE DELIVERY AND CUSTOMER ADOPTION

Yıl 2005, Cilt: 3 Sayı: 4, 185 - 204, 01.07.2005

Öz

This paper investigates customer evaluation towards technological innovation which includes service delivery. It is searched the possible dimensions based on technology characteristics to be seen on customer judgment for technology based service delivery. In this explarotary research, the effects of the characteristics of technology and its level on the customer’s evaluation, which is related to technology based service delivery, are examined. In this context this study was conducted in retail banking sector. Customers’ judgments for mature (ATM) and new (Internet banking) technology are grouped by factor analysis. It is compared factor groups that is determined. The factor groups found are presented and commented based on the analysis mentioned.

HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI ve MÜSTERİ ADAPTASYONU

Yıl 2005, Cilt: 3 Sayı: 4, 185 - 204, 01.07.2005

Öz

Bu çalısmada; hizmet sunumunda giderek artan kullanıma sahip teknolojik yenilik ve uygulamalara karsı müsterilerin bakısı ve değerlendirmelerini arastırmak amaçlanmıstır. Kesfedici nitelikteki çalısmada, teknolojiye dayalı hizmet sunumlarına iliskin müsteri değerlendirmelerinde, literatürde yer alan teknolojinin karakteristiklerine dayalı boyutların ne sekilde ve ne derece var olduğu arastırılmıstır. Bu amaçla çalısma, teknolojik yeniliklerin hizmet sunumunda kullanımını hızla hayata geçirebilen bankacılık sektöründe gerçeklestirilmistir. Eski ve yeni teknolojiler bağlamında ATM ve Internet bankacılığına yönelik müsteri değerlendirmelerine iliskin faktör analizi yardımıyla tespit edilen faktör boyutları karsılastırılmıstır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Gülnil Aydın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 3 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Aydın, G. (2005). HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI ve MÜSTERİ ADAPTASYONU. Journal of Management and Economics Research, 3(4), 185-204.
AMA Aydın G. HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI ve MÜSTERİ ADAPTASYONU. Journal of Management and Economics Research. Temmuz 2005;3(4):185-204.
Chicago Aydın, Gülnil. “HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI Ve MÜSTERİ ADAPTASYONU”. Journal of Management and Economics Research 3, sy. 4 (Temmuz 2005): 185-204.
EndNote Aydın G (01 Temmuz 2005) HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI ve MÜSTERİ ADAPTASYONU. Journal of Management and Economics Research 3 4 185–204.
IEEE G. Aydın, “HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI ve MÜSTERİ ADAPTASYONU”, Journal of Management and Economics Research, c. 3, sy. 4, ss. 185–204, 2005.
ISNAD Aydın, Gülnil. “HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI Ve MÜSTERİ ADAPTASYONU”. Journal of Management and Economics Research 3/4 (Temmuz 2005), 185-204.
JAMA Aydın G. HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI ve MÜSTERİ ADAPTASYONU. Journal of Management and Economics Research. 2005;3:185–204.
MLA Aydın, Gülnil. “HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI Ve MÜSTERİ ADAPTASYONU”. Journal of Management and Economics Research, c. 3, sy. 4, 2005, ss. 185-04.
Vancouver Aydın G. HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI ve MÜSTERİ ADAPTASYONU. Journal of Management and Economics Research. 2005;3(4):185-204.