Resim-İş Öğretmenliği Lisans Programları’nda yer alan ve hâlihazırda atölye uygulamalarıyla öğrenmelerin gerçekleştiği Özgün Baskıresim dersinde, atölye dışı öğrenme ortamları ve öğrenme materyalleriyle ders işleme sürecinin yeniden düşünülmesinin amaçlandığı çalışma kapsamında, Gazi Üniversitesi Eğitim Fakülesi
Güzel Sanatlar Eğitimi Seçmeli Sanat Atölye Özgün Baskıresim dersinde
bir eylem araştırması gerçekleştirilmiştir. Bu çalışmada, atölye dışı öğrenme
ortamı olarak hangi ortamların ve hangi öğrenme
materyallerinin Özgün Baskıresim ders sürecine
dâhil edilebileceği tartışılmış ve eylem planlarıyla ders sürecinin nasıl gerçekleştirilebileceğinin arayışına
girilmiştir.
Resim-İş Öğretmenliği Özgün Baskıresim Öğrenme Ortamları ve Öğrenme Materyalleri Eylem Araştırması
This study aims
to rethink the process of teaching with
learning environments and learning materials out of workplace at the Printmaking Class,
which is a content of Art Teaching Undergraduade Program and in which learning
takes place by means of workplace
practices, an case
study is conducted in Selective Art
Workplace Printmaking class
at the Department of Fine Arts in Gazi University, Faculty of Education. In this study, which
kind of learning environments and learning materials could be included into
Printmaking class as learning environments out of workplace is disscussed and
the ways of how to carry out a
class process with
action plans is investigated.
Art Teaching Printmaking Learning Environments and Learning Materials Action Research
Bölüm | Araştırma Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Ocak 2017 |
Gönderilme Tarihi | 27 Ocak 2017 |
Kabul Tarihi | 27 Ocak 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Sayı: 17 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.