Bir e-ticaret strateji olan içerik pazarlaması açıkça belirlenmiş hedef tüketici kitlesinin ilgisini çeken konularda bilgi değerine sahip, fayda sağlayan ve süreklilik arz edecek biçimde üretilen alakalı içeriğin oluşturulması ve dağıtılması anlamına gelmektedir. İçerik pazarlaması yöntemleri günümüz yeni iletişim teknolojileri çağında firmaların sürdürülebilir bir pazarlama başarısı elde edebilmeleri için bir zorunluluk haline gelmiştir. Bu zorunluluktan yola çıkarak çalışma bir e-ticaret stratejisi olarak içerik pazarlamasının araştırma, strateji, üretim, uygulama ve tanıtım yöntemleri üzerinde durmayı, e-ticaret platformlarında ne tür içeriklerin üretilebileceğini başarılı markaların içerik pazarlaması örnekleriyle anlatmayı ve içerik pazarlamasının nasıl olması gerektiğini açıklamayı amaçlamaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 28 Ağustos 2020 |
Gönderilme Tarihi | 29 Mayıs 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Sayı: 8 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.