BibTex RIS Kaynak Göster

KÜLTÜR-SANAT FAALİYETLERİNDE SPONSORLUK

Yıl 2014, Cilt: 1 Sayı: 2, 30 - 35, 01.08.2014

Öz

Sponsorluk kelime olarak; karşılığında ticari bir potansiyelden yararlanmak için bir etkinliğe nakit ya da başka bir şekilde yapılan bir yatırımdır. Doğru yapılan sponsorluklar hedef kitleye en kısa yoldan ve en etkili şekilde ulaşmaktadır

Kaynakça

  • Bozkurt, İ., İletişim Odaklı Pazarlama, 2. Baskı, İstanbul: MediaCat, 2005, s.318.
  • Cameron, N., Understanding Sponsorship And Its Measurement Implications, Journal Of Sponship, 2,2,PP.133. Crimmins, J. And Horn, M.,Sponsorship:From Management Ego Trip To Marketing Success, Journal of Advertising Research July/ August 1996, 36,4, pp.12
  • Grassinger Elçin, Sponsorluk sözleşmesi, Seçkin yayınları, 2003
  • Jalleh, G., ve digerleri (2002), Sponsorship: Impact on Brand Awareness and Brand
  • Attitudes. SMQ. Vol.8, No:1. Spiring. Meenaghan, J.A. (1991), The Role of Sponsorship in The Marketing
  • Communications Mix; International Journal Of Advertising; Vol. 10. Okay Aydemir, Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sponsorluk, İstanbul: Epsilon Yayıncılık, 1998
  • Okay Aydemir, Sponsorluğun Temelleri, İstanbul, Der Yayınları 2005
  • Ömer Baybars Tek, Engin Özgül, Modern Pazarlama İlkeleri, İzmir: Birleşik Matbaacılık,2005, s.749.
  • Sandler, M. N. And Shani, D., Olympic Sponsorship Vs. ‘‘ Ambush’’ Marketing: Who Gets The Gold?, Journal of Advertising Research August/September 1989, 29,4, pp. 10
  • Tavlak, Selçuk. Kurumsal itibarın oluşmasında sanat sponsorluğunun yeri. Yüksek lisans tezi, İstanbul 2007

KÜLTÜR-SANAT FAALİYETLERİNDE SPONSORLUK

Yıl 2014, Cilt: 1 Sayı: 2, 30 - 35, 01.08.2014

Öz

The word sponsorship is an investment to an activity in cash or in any other way to benefit from commercial potential. Correctly performed sponsorships reach the target audience in the shortest and most effective way

Kaynakça

  • Bozkurt, İ., İletişim Odaklı Pazarlama, 2. Baskı, İstanbul: MediaCat, 2005, s.318.
  • Cameron, N., Understanding Sponsorship And Its Measurement Implications, Journal Of Sponship, 2,2,PP.133. Crimmins, J. And Horn, M.,Sponsorship:From Management Ego Trip To Marketing Success, Journal of Advertising Research July/ August 1996, 36,4, pp.12
  • Grassinger Elçin, Sponsorluk sözleşmesi, Seçkin yayınları, 2003
  • Jalleh, G., ve digerleri (2002), Sponsorship: Impact on Brand Awareness and Brand
  • Attitudes. SMQ. Vol.8, No:1. Spiring. Meenaghan, J.A. (1991), The Role of Sponsorship in The Marketing
  • Communications Mix; International Journal Of Advertising; Vol. 10. Okay Aydemir, Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sponsorluk, İstanbul: Epsilon Yayıncılık, 1998
  • Okay Aydemir, Sponsorluğun Temelleri, İstanbul, Der Yayınları 2005
  • Ömer Baybars Tek, Engin Özgül, Modern Pazarlama İlkeleri, İzmir: Birleşik Matbaacılık,2005, s.749.
  • Sandler, M. N. And Shani, D., Olympic Sponsorship Vs. ‘‘ Ambush’’ Marketing: Who Gets The Gold?, Journal of Advertising Research August/September 1989, 29,4, pp. 10
  • Tavlak, Selçuk. Kurumsal itibarın oluşmasında sanat sponsorluğunun yeri. Yüksek lisans tezi, İstanbul 2007
Toplam 10 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Celal Eser Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Eser, C. (2014). KÜLTÜR-SANAT FAALİYETLERİNDE SPONSORLUK. Yıldız Journal of Art and Design, 1(2), 30-35.

Etik kurul onayı belgesi yüklenmesi zorunludur.  Taranan indexler: DRJI, ResearchBib, Google Scholar, BASE (Bielefeld Academic Search Engine), Electronic Journals Library, JournalSeek, Academic Keys, Scientific Indexing Services, SOBIAD