BibTex RIS Kaynak Göster

“Uluslararası Pazarlamada Uluslararası Stratejik Birleşmelerin Önemi”

Yıl 1997, Cilt: 3 Sayı: 1, 229 - 258, 01.09.1997

Öz

“Uluslararası Pazarlamada Uluslararası Stratejik Birleşmelerin Önemi”

Yıl 1997, Cilt: 3 Sayı: 1, 229 - 258, 01.09.1997

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Marangoz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 1997
Yayımlandığı Sayı Yıl 1997 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Marangoz, M. (1997). “Uluslararası Pazarlamada Uluslararası Stratejik Birleşmelerin Önemi”. Yönetim Ve Ekonomi Dergisi, 3(1), 229-258.