BibTex RIS Kaynak Göster

“Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Günümüz Türkiye'sindeki Yeri”

Yıl 2001, Cilt: 8 Sayı: 1, 29 - 42, 01.03.2001

Öz

“Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Günümüz Türkiye'sindeki Yeri”

Yıl 2001, Cilt: 8 Sayı: 1, 29 - 42, 01.03.2001

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayşe N. Yereli Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 8 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yereli, A. N. (2001). “Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Günümüz Türkiye’sindeki Yeri”. Yönetim Ve Ekonomi Dergisi, 8(1), 29-42.