BibTex RIS Kaynak Göster

“İnternet Reklamlarının Süleyman Demirel Üniversitesi Öğrencilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri”

Yıl 2001, Cilt: 8 Sayı: 1, 43 - 52, 01.03.2001

Öz

“İnternet Reklamlarının Süleyman Demirel Üniversitesi Öğrencilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri”

Yıl 2001, Cilt: 8 Sayı: 1, 43 - 52, 01.03.2001

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayşe Şahin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 8 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Şahin, A. (2001). “İnternet Reklamlarının Süleyman Demirel Üniversitesi Öğrencilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri”. Yönetim Ve Ekonomi Dergisi, 8(1), 43-52.