BibTex RIS Kaynak Göster

“Gazlı içecek Sektörü ve Gazoz Pazarındaki KOBİ'ler için Niş Pazarlamasına Bir Örnek ”

Yıl 2005, Cilt: 12 Sayı: 2, 53 - 65, 01.06.2005

Öz

Kaynakça

  • ALAGÖZ, Zeliha. Bir Y lda Neler De i ti? , Aktüel Para, 8 Mart 2004.
  • AY, Canan, Süreyya SAKINÇ, Ramazan GÖKBUNAR, Cevdet KAYALI, Asena ALTIN ve Emin Ç V . Manisa linde KOB lerin Sorunlar ve Çözüm Önerileri, C.B.Ü. . .B.F. & Manisa Ticaret ve Sanayi Odas Projesi, Manisa, 1997.
  • BIRDO AN, Baki. Do u Karadeniz Bölgesindeki KOB lerin Üretim ve Pazarlama Sorunlar , Pazarlama Dünyas , Ocak- ubat 2002, ss.20-24.
  • CARSON, David ve Audrey GILMORE.
  • SME Marketing Management Competencies ,
  • International Business Review, Vol.9, No.3, June 2000, ss.363-382.
  • ÇOBAN, Fadime. çecek Sektörü , Capital Dergisi, Aral k 2004, ss.217-220.
  • DEM R, Hulusi ve Ay e AH N. Küçük ve Orta Büyüklükteki letmelerin Pazarlama Problemleri
  • çin Bir Çözüm Önerisi: Ni Pazarlama , Pazarlama Dünyas , Eylül-Ekim 2000, ss.4-8.
  • DERB , Çetin. Me rubatç lar Derne i (MEDER) Genel Sekreteri, 13.03.2003.
  • D NÇER, Ömer. Stratejik Yönetim ve letme Politikas , 3.bask , stanbul: Beta Yay mc l k, 1996.
  • DÜNYA GAZETES , 10.07.2000, ss.11-18; 20.07.2000, s.18; 28.05.2001, ss.16-22; 31.01.2003, s.6.
  • ELLIOTT, Caroline. A Cointegration Analysis of Advertising and Sales Data , Review of Industrial Organization, Vol.18, 2001, pp.417-426.
  • EREN, Erol. letmelerde Stratejik Yönetim ve letme Politikas , stanbul: Der Yay n Evi, 1997
  • ES N, Arif. URL: http://www.escrc.com/www/fforumayrinti.asp?FID=122
  • Global Market Information Database, URL: http://www.euromonitor.com
  • KOTLER, Philip. Marketing Management, 11. bask , India: Peorson Education Inc, 2003
  • M.D.D. Me rubatç lar Derne i Dergisi, Say 2, 1995, s.26; Say 6, 1996, s.25.
  • RANGONE, Andrea. A Resource-Based Approach to Strategic Analysis in Small-Medium Sized Enterprises , Small Business Economics, Vol.12, 1999, pp.233-248.
  • SUPPHELLEN, Magne, Sven A. HAUGLAND ve Tor KORNELIUSSEN. SMBs In Search of International Strategic Alliances , Journal of Business Research, Vol. 55, No. 9, September 2002, pp.785-795.
  • TEK, Baybars. Pazarlama lkeleri, 8.bask , stanbul: Beta Yay n Evi, 1999
  • URAL, Ayd n. Sapinfo Türkiye Ba ar Öyküleri, URL:www.sap.com.tr/sapinfo/sayi2, 29.11.2002.
  • YA MURLU, Mustafa. Gazozuna maç k ran k rana geçecek , URL:www.zaman.com.tr, 28.03.2002.

Gazlı İçecek Sektörü ve Gazoz Pazarındaki KOBİ'ler İçin Niş Pazarlamasına Bir Örnek

Yıl 2005, Cilt: 12 Sayı: 2, 53 - 65, 01.06.2005

Öz

Kaynakça

  • ALAGÖZ, Zeliha. Bir Y lda Neler De i ti? , Aktüel Para, 8 Mart 2004.
  • AY, Canan, Süreyya SAKINÇ, Ramazan GÖKBUNAR, Cevdet KAYALI, Asena ALTIN ve Emin Ç V . Manisa linde KOB lerin Sorunlar ve Çözüm Önerileri, C.B.Ü. . .B.F. & Manisa Ticaret ve Sanayi Odas Projesi, Manisa, 1997.
  • BIRDO AN, Baki. Do u Karadeniz Bölgesindeki KOB lerin Üretim ve Pazarlama Sorunlar , Pazarlama Dünyas , Ocak- ubat 2002, ss.20-24.
  • CARSON, David ve Audrey GILMORE.
  • SME Marketing Management Competencies ,
  • International Business Review, Vol.9, No.3, June 2000, ss.363-382.
  • ÇOBAN, Fadime. çecek Sektörü , Capital Dergisi, Aral k 2004, ss.217-220.
  • DEM R, Hulusi ve Ay e AH N. Küçük ve Orta Büyüklükteki letmelerin Pazarlama Problemleri
  • çin Bir Çözüm Önerisi: Ni Pazarlama , Pazarlama Dünyas , Eylül-Ekim 2000, ss.4-8.
  • DERB , Çetin. Me rubatç lar Derne i (MEDER) Genel Sekreteri, 13.03.2003.
  • D NÇER, Ömer. Stratejik Yönetim ve letme Politikas , 3.bask , stanbul: Beta Yay mc l k, 1996.
  • DÜNYA GAZETES , 10.07.2000, ss.11-18; 20.07.2000, s.18; 28.05.2001, ss.16-22; 31.01.2003, s.6.
  • ELLIOTT, Caroline. A Cointegration Analysis of Advertising and Sales Data , Review of Industrial Organization, Vol.18, 2001, pp.417-426.
  • EREN, Erol. letmelerde Stratejik Yönetim ve letme Politikas , stanbul: Der Yay n Evi, 1997
  • ES N, Arif. URL: http://www.escrc.com/www/fforumayrinti.asp?FID=122
  • Global Market Information Database, URL: http://www.euromonitor.com
  • KOTLER, Philip. Marketing Management, 11. bask , India: Peorson Education Inc, 2003
  • M.D.D. Me rubatç lar Derne i Dergisi, Say 2, 1995, s.26; Say 6, 1996, s.25.
  • RANGONE, Andrea. A Resource-Based Approach to Strategic Analysis in Small-Medium Sized Enterprises , Small Business Economics, Vol.12, 1999, pp.233-248.
  • SUPPHELLEN, Magne, Sven A. HAUGLAND ve Tor KORNELIUSSEN. SMBs In Search of International Strategic Alliances , Journal of Business Research, Vol. 55, No. 9, September 2002, pp.785-795.
  • TEK, Baybars. Pazarlama lkeleri, 8.bask , stanbul: Beta Yay n Evi, 1999
  • URAL, Ayd n. Sapinfo Türkiye Ba ar Öyküleri, URL:www.sap.com.tr/sapinfo/sayi2, 29.11.2002.
  • YA MURLU, Mustafa. Gazozuna maç k ran k rana geçecek , URL:www.zaman.com.tr, 28.03.2002.
Toplam 23 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Canan Ay Bu kişi benim

Sinan Nardalı Bu kişi benim

Burak Kartal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 12 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Ay, C., Nardalı, S., & Kartal, B. (2005). Gazlı İçecek Sektörü ve Gazoz Pazarındaki KOBİ’ler İçin Niş Pazarlamasına Bir Örnek. Journal of Management and Economics, 12(2), 53-65.