BibTex RIS Kaynak Göster

Examining The Ege University Campus by The Concept of Ergonomy and Antropometry in The Embrace of Landscape Architecture Applications

Yıl 2006, Cilt: 43 Sayı: 1, 157 - 168, 01.03.2006

Öz

Peyzaj Planlama Çalışmaları Kapsamında Ege Üniversitesi Kampüs Örneğindeki Peyzaj Donatı Elemanlarının Ergonomik-Antropometrik Açıdan İrdelenmesi

Yıl 2006, Cilt: 43 Sayı: 1, 157 - 168, 01.03.2006

Öz

Ortak noktası insan olan Peyzaj mimarlığı- ergonomi- antropometri
çalışmalarında amaç; insan-makine- iş çalışma çevresi uyumunu sağlayarak, insan
hata ve yıpranma payını en aza indirerek, performans üzerindeki çevresel stres
faktörlerini minimize edecek şekilde fiziksel çevre tasarımını, konfor, sağlık, güvenlik
açılarından max. Seviyede olumlu hale getirecek çalışmalar yapmaktır.
Araştırmamızda bu amaç esas alınarak, bu amaç çerçevesinin gerektirdiği
ilkeler doğrultusunda E.Ü. Kampus örneğinde, doğru ve yanlış yapılmış çalışmalar
ortaya konmuş,yapılan yanlış ve eksik uygulamaların ne şekilde düzeltilebileceğine
de değinilmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

İsmail Yörük Bu kişi benim

Bahriye Gülgün Bu kişi benim

Müveyla Sayman Bu kişi benim

Funda Ünal Ankaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2006
Gönderilme Tarihi 25 Kasım 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 43 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yörük, İ., Gülgün, B., Sayman, M., Ankaya, F. Ü. (2006). Peyzaj Planlama Çalışmaları Kapsamında Ege Üniversitesi Kampüs Örneğindeki Peyzaj Donatı Elemanlarının Ergonomik-Antropometrik Açıdan İrdelenmesi. Journal of Agriculture Faculty of Ege University, 43(1), 157-168.

      27559           trdizin ile ilgili görsel sonucu                 27560                    Clarivate Analysis ile ilgili görsel sonucu            CABI logo                      NAL Catalog (AGRICOLA), ile ilgili görsel sonucu             EBSCO Information Services 

                                                       Creative Commons Lisansı This website is licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License.