avatar
Yasemin Hacıoğlu Doç. Dr. Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yayın 16 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 46 TR Dizin Atıf 66
16 Yayın
7 Hakemlik
46 CrossRef Atıf
66 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Biyografi

STEM eğitimi, Öğretmen eğitimi, fen eğitimi, argümantasyon, disiplinler arası eğitim alanında uzman. Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilimleri Eğitimi 2013-2018 Araştırma Görevlisi (DR), 2018-halen Dr. Öğretmeni. Üyesi Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi alanında doktora 2011-2017 Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi alanında yüksek lisans 2008-2011

Kurum

Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Popüler Yayınları

20

2

5987

Bir Sınıf Öğretmeni ve Öğrencilerinin İlk STEM Eğitimi Deneyimleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.690919
ATIF 8 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3080

8

2

3080

0

1

6568

ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER KENDİLERİNİ NE KADAR YARATICI BULUYOR?
Yazarlar: Yasemin Hacıoğlu , Tuğba Türk
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1258

0

1

1258

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3120

6

1

3120

Yayınlar

Ortaokul ve Lise Ders Kitaplarında Ses Konusundaki Metinlerin Okunabilirliği
Yayın Bilgisi: 2022 , Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1076389
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 603

0

603

1

3426

0

1131

0

805

0

6172

Bir Sınıf Öğretmeni ve Öğrencilerinin İlk STEM Eğitimi Deneyimleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.690919
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3080

2

3080

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3120

1

3120

Middle School Students’ Perceptions about the Scientists
Yazarlar: Aykut Emre Bozdoğan , Ümmü Gülsüm Durukan, Yasemin Hacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.14.5.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 426

0

426

ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER KENDİLERİNİ NE KADAR YARATICI BULUYOR?
Yazarlar: Yasemin Hacıoğlu , Tuğba Türk
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1258

1

1258

Argümantasyon ve Kavram Karmaşası Erime ve Çözünme
Yazarlar: Müge Aygün , Dilara Seçil Boyraz, Yasemin Hacıoğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6676

0

6676

1

6568

0

664

2

5987

Yayınlar

3

0

805

1

0

6172

Bir Sınıf Öğretmeni ve Öğrencilerinin İlk STEM Eğitimi Deneyimleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.690919
ATIF 8 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3080

8

2

3080

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3120

6

1

3120

20

2

5987

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.