BibTex RIS Kaynak Göster

HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİN KURUM İÇİ İLETİŞİM ARACI OLARAK KULLANIMINA YÖNELİK BİR ÖNERİ

Yıl 2009, Cilt: 23 Sayı: 3, 19 - 34, 12.08.2010

Öz

Günümüzde kuruluşlar için rekabet koşulları ağırlaşmakta;
rekabet, farklılık oluşturabilecek kurumlar arasında yaşanmaktadır. Kurumsal
iletişimin birincil hedef kitlesini, iç gruplar oluşturmaktadır. Çalışanların artık
kurumdan maddi beklentileri haricinde manevi beklentileri daha ağır
basmaktadır. Talepleri giderilemeyen çalışanlarda; verim düşüklüğü, iş aksatma
vb. durumları gözlemlenmektedir. Hedeflenen; çalışanların bilgi, tecrübe ve
becerilerinin iş süreçlerine yansıtıldığı ve sadakatin gözlemlendiği bir sistem
oluşturmaktır. Bu çalışmada iç hedef kitle kavramına ve gelişen iletişim
araçlarına odaklanılacaktır. Yapılması planlanan bu araştırmanın amacı; hizmet
içi eğitimlerin kurumsal iletişim sürecinde algılanmasına ilişkin bir durum
saptaması yapmak ve yine hizmet içi eğitimlerin kurum içi iletişim aracı olarak
kullanılmasına yönelik bir öneri ortaya koymaktır.

Yıl 2009, Cilt: 23 Sayı: 3, 19 - 34, 12.08.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr; en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tuğçe Gürel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 12 Ağustos 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 23 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Gürel, T. (2010). HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİN KURUM İÇİ İLETİŞİM ARACI OLARAK KULLANIMINA YÖNELİK BİR ÖNERİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 23(3), 19-34.

4aoDA4.pngithenticate-badge-rec-positive.png800px-Open-Access-PLoS.svg.png