Günümüzde kuruluşlar için rekabet koşulları ağırlaşmakta;
rekabet, farklılık oluşturabilecek kurumlar arasında yaşanmaktadır. Kurumsal
iletişimin birincil hedef kitlesini, iç gruplar oluşturmaktadır. Çalışanların artık
kurumdan maddi beklentileri haricinde manevi beklentileri daha ağır
basmaktadır. Talepleri giderilemeyen çalışanlarda; verim düşüklüğü, iş aksatma
vb. durumları gözlemlenmektedir. Hedeflenen; çalışanların bilgi, tecrübe ve
becerilerinin iş süreçlerine yansıtıldığı ve sadakatin gözlemlendiği bir sistem
oluşturmaktır. Bu çalışmada iç hedef kitle kavramına ve gelişen iletişim
araçlarına odaklanılacaktır. Yapılması planlanan bu araştırmanın amacı; hizmet
içi eğitimlerin kurumsal iletişim sürecinde algılanmasına ilişkin bir durum
saptaması yapmak ve yine hizmet içi eğitimlerin kurum içi iletişim aracı olarak
kullanılmasına yönelik bir öneri ortaya koymaktır.
| Birincil Dil | tr; en |
|---|---|
| Bölüm | Makaleler |
| Yazarlar | |
| Yayımlanma Tarihi | 12 Ağustos 2010 |
| Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 23 Sayı: 3 |


