Issue: 13, 6/1/10

Year: 2010

Research Article

 

1. NAMUS OLGUSUNUN BİR BİYO-POLİTİK OLARAK DÜŞÜNÜLEBİLİRLİĞİ: ŞANLIURFA ÖRNEĞİ 1

 

2. REKLAMDA MİTLER VE ANLAM

 

3. BİR ÖRGÜT OLARAK SPOR KULÜPLERİNDE BİREYLERARASI İLETİŞİM DOYUMU

 

4. SINIFSAL FARKLILIKLAR BAĞLAMINDA ASEPTİK MEKANLARIN TEMSİLİ: KONUT REKLAMLARI ÖRNEĞİ

Research Article

7. İDEOLOJİ, İLETİŞİM, KÜLTÜR: BİR STUART HALL DEĞERLENDİRMESİ

 

8. ÇERÇEVELEMENİN KARAR VERME SÜRECİNE ETKİSİ

 

10. ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ VE “RASYONEL” BÜYÜLEME STRATEJİLERİ

3328033281

Journal of Akdeniz University Faculty of Communication is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC-BY-NC).