BibTex RIS Cite

Tübitak 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen “Bizim Deniz Akdeniz” Projesinin Değerlendirilmesi

Year 2015, Volume: 4 Issue: 2, 312 - 333, 04.12.2015

Abstract

Bu araştırma TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları kapsamında yürütülen “Bizim Deniz Akdeniz” projesinin sonuçlarını içermektedir. Proje kapsamında, deniz ve denizin hayatımıza yansımaları, denizlerin ve deniz canlılarının korunmasının gerekliliği üzerine etkinlikler gerçekleştirilmiştir. Proje süresince öğrencilere Akdeniz ve diğer denizlerle ilgili bilimsel çalışmaların yanında müzik, resim, doğa, coğrafya, edebiyat ve bilim ile ilgili çalışmalar da yaptırılmıştır. Araştırmanın örneklemini projeye katılan 100 öğrenci oluşturmaktadır.  Öğrencilerin sınıf seviyeleri 6. sınıf, 7. sınıf ve 8. sınıf şeklindedir. Projenin öğrenciler üzerinde oluşturduğu etkiyi ölçmek amacıyla araştırmacılar tarafından oluşturulan etkinlik öncesi değerlendirme formu ve başarı testi kullanılmıştır. Ayrıca öğrencilerin proje sonrası yazdıkları yazılar, yaptıkları resimler incelenmiştir. Projedeki etkileşimli uygulamalar ve bilginin görselleştirilmesinin öğrenciler üzerinde olumlu etki bıraktığı, araştırma ve öğrenme isteklerini arttırdığı gözlenmiştir.

Year 2015, Volume: 4 Issue: 2, 312 - 333, 04.12.2015

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Makaleler
Authors

Esat Avcı

Özgül Su Özenir

Mine Kurt This is me

Serkan Atik This is me

Publication Date December 4, 2015
Published in Issue Year 2015 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Avcı, E., Su Özenir, Ö., Kurt, M., Atik, S. (2015). Tübitak 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen “Bizim Deniz Akdeniz” Projesinin Değerlendirilmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(2), 312-333.
AMA Avcı E, Su Özenir Ö, Kurt M, Atik S. Tübitak 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen “Bizim Deniz Akdeniz” Projesinin Değerlendirilmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. December 2015;4(2):312-333.
Chicago Avcı, Esat, Özgül Su Özenir, Mine Kurt, and Serkan Atik. “Tübitak 4004 Doğa Eğitimi Ve Bilim Okulları Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen ‘Bizim Deniz Akdeniz’ Projesinin Değerlendirilmesi”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4, no. 2 (December 2015): 312-33.
EndNote Avcı E, Su Özenir Ö, Kurt M, Atik S (December 1, 2015) Tübitak 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen “Bizim Deniz Akdeniz” Projesinin Değerlendirilmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 2 312–333.
IEEE E. Avcı, Ö. Su Özenir, M. Kurt, and S. Atik, “Tübitak 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen ‘Bizim Deniz Akdeniz’ Projesinin Değerlendirilmesi”, Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 312–333, 2015.
ISNAD Avcı, Esat et al. “Tübitak 4004 Doğa Eğitimi Ve Bilim Okulları Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen ‘Bizim Deniz Akdeniz’ Projesinin Değerlendirilmesi”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4/2 (December 2015), 312-333.
JAMA Avcı E, Su Özenir Ö, Kurt M, Atik S. Tübitak 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen “Bizim Deniz Akdeniz” Projesinin Değerlendirilmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2015;4:312–333.
MLA Avcı, Esat et al. “Tübitak 4004 Doğa Eğitimi Ve Bilim Okulları Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen ‘Bizim Deniz Akdeniz’ Projesinin Değerlendirilmesi”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 4, no. 2, 2015, pp. 312-33.
Vancouver Avcı E, Su Özenir Ö, Kurt M, Atik S. Tübitak 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen “Bizim Deniz Akdeniz” Projesinin Değerlendirilmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2015;4(2):312-33.

Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Amasya Education Journal)