İstanbullu Dinçer, F. (2003). Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(2), 175-179.
AMA
İstanbullu Dinçer F. Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2003;14(2):175-179.
Chicago
İstanbullu Dinçer, Füsun. “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, no. 2 (December 2003): 175-79.
EndNote
İstanbullu Dinçer F (December 1, 2003) Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 2 175–179.
IEEE
F. İstanbullu Dinçer, “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 175–179, 2003.
ISNAD
İstanbullu Dinçer, Füsun. “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/2 (December2003), 175-179.
JAMA
İstanbullu Dinçer F. Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:175–179.
MLA
İstanbullu Dinçer, Füsun. “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 2, 2003, pp. 175-9.
Vancouver
İstanbullu Dinçer F. Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(2):175-9.