Research Article
BibTex RIS Cite

Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması

Year 2003, Volume: 14 Issue: 2, 175 - 179, 01.12.2003

Abstract

...

References

  • ...
Year 2003, Volume: 14 Issue: 2, 175 - 179, 01.12.2003

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Event Notes
Authors

Füsun İstanbullu Dinçer This is me

Publication Date December 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Volume: 14 Issue: 2

Cite

APA İstanbullu Dinçer, F. (2003). Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(2), 175-179.
AMA İstanbullu Dinçer F. Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2003;14(2):175-179.
Chicago İstanbullu Dinçer, Füsun. “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, no. 2 (December 2003): 175-79.
EndNote İstanbullu Dinçer F (December 1, 2003) Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 2 175–179.
IEEE F. İstanbullu Dinçer, “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 175–179, 2003.
ISNAD İstanbullu Dinçer, Füsun. “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/2 (December 2003), 175-179.
JAMA İstanbullu Dinçer F. Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:175–179.
MLA İstanbullu Dinçer, Füsun. “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 2, 2003, pp. 175-9.
Vancouver İstanbullu Dinçer F. Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(2):175-9.