İstanbullu Dinçer, F. (2003). Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(2), 175-179.
AMA
İstanbullu Dinçer F. Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 2003;14(2):175-179.
Chicago
İstanbullu Dinçer, Füsun. “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, sy. 2 (Aralık 2003): 175-79.
EndNote
İstanbullu Dinçer F (01 Aralık 2003) Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 2 175–179.
IEEE
F. İstanbullu Dinçer, “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 14, sy. 2, ss. 175–179, 2003.
ISNAD
İstanbullu Dinçer, Füsun. “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/2 (Aralık 2003), 175-179.
JAMA
İstanbullu Dinçer F. Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:175–179.
MLA
İstanbullu Dinçer, Füsun. “Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 14, sy. 2, 2003, ss. 175-9.
Vancouver
İstanbullu Dinçer F. Hafta Sonu Turizm Konferansı IX: Turistik Yerlerin (Destinasyonların) Pazarlanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(2):175-9.