| APA |
Altınay, M., & Bıçak, M. (1996). Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 7(1), 24-29.
|
|
| AMA |
Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. June 1996;7(1):24-29.
|
|
| Chicago |
Altınay, Mehmet, and M.a. Bıçak. “Promosyon Ve Pazarlamanın Önemi Ve KKTC Turizm Sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7, no. 1 (June 1996): 24-29.
|
|
| EndNote |
Altınay M, Bıçak M (June 1, 1996) Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7 1 24–29.
|
|
| IEEE |
M. Altınay and M. Bıçak, “Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 24–29, 1996.
|
|
| ISNAD |
Altınay, Mehmet - Bıçak, M.a. “Promosyon Ve Pazarlamanın Önemi Ve KKTC Turizm Sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7/1 (June1996), 24-29.
|
|
| JAMA |
Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7:24–29.
|
|
| MLA |
Altınay, Mehmet and M.a. Bıçak. “Promosyon Ve Pazarlamanın Önemi Ve KKTC Turizm Sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 1, 1996, pp. 24-29.
|
|
| Vancouver |
Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7(1):24-9.
|
|