Research Article
BibTex RIS Cite

Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü

Year 1996, Volume: 7 Issue: 1, 24 - 29, 01.06.1996

Abstract

...

References

  • ...
Year 1996, Volume: 7 Issue: 1, 24 - 29, 01.06.1996

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Mehmet Altınay This is me

M.a. Bıçak This is me

Publication Date June 1, 1996
Published in Issue Year 1996 Volume: 7 Issue: 1

Cite

APA Altınay, M., & Bıçak, M. (1996). Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 7(1), 24-29.
AMA Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. June 1996;7(1):24-29.
Chicago Altınay, Mehmet, and M.a. Bıçak. “Promosyon Ve pazarlamanın önemi Ve KKTC Turizm sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7, no. 1 (June 1996): 24-29.
EndNote Altınay M, Bıçak M (June 1, 1996) Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7 1 24–29.
IEEE M. Altınay and M. Bıçak, “Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 24–29, 1996.
ISNAD Altınay, Mehmet - Bıçak, M.a. “Promosyon Ve pazarlamanın önemi Ve KKTC Turizm sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7/1 (June 1996), 24-29.
JAMA Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7:24–29.
MLA Altınay, Mehmet and M.a. Bıçak. “Promosyon Ve pazarlamanın önemi Ve KKTC Turizm sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 1, 1996, pp. 24-29.
Vancouver Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7(1):24-9.