APA |
Altınay, M., & Bıçak, M. (1996). Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 7(1), 24-29. |
|
AMA |
Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Haziran 1996;7(1):24-29. |
|
Chicago |
Altınay, Mehmet, ve M.a. Bıçak. “Promosyon Ve pazarlamanın önemi Ve KKTC Turizm sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7, sy. 1 (Haziran 1996): 24-29. |
|
EndNote |
Altınay M, Bıçak M (01 Haziran 1996) Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7 1 24–29. |
|
IEEE |
M. Altınay ve M. Bıçak, “Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 7, sy. 1, ss. 24–29, 1996. |
|
ISNAD |
Altınay, Mehmet - Bıçak, M.a. “Promosyon Ve pazarlamanın önemi Ve KKTC Turizm sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7/1 (Haziran 1996), 24-29. |
|
JAMA |
Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7:24–29. |
|
MLA |
Altınay, Mehmet ve M.a. Bıçak. “Promosyon Ve pazarlamanın önemi Ve KKTC Turizm sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 7, sy. 1, 1996, ss. 24-29. |
|
Vancouver |
Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7(1):24-9. |
|