Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü

Yıl 1996, Cilt: 7 Sayı: 1, 24 - 29, 01.06.1996

Öz

...

Kaynakça

  • ...
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Mehmet Altınay Bu kişi benim

M.a. Bıçak Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1996
Yayımlandığı Sayı Yıl 1996 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Altınay, M., & Bıçak, M. (1996). Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 7(1), 24-29.
AMA Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Haziran 1996;7(1):24-29.
Chicago Altınay, Mehmet, ve M.a. Bıçak. “Promosyon Ve pazarlamanın önemi Ve KKTC Turizm sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7, sy. 1 (Haziran 1996): 24-29.
EndNote Altınay M, Bıçak M (01 Haziran 1996) Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7 1 24–29.
IEEE M. Altınay ve M. Bıçak, “Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 7, sy. 1, ss. 24–29, 1996.
ISNAD Altınay, Mehmet - Bıçak, M.a. “Promosyon Ve pazarlamanın önemi Ve KKTC Turizm sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7/1 (Haziran 1996), 24-29.
JAMA Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7:24–29.
MLA Altınay, Mehmet ve M.a. Bıçak. “Promosyon Ve pazarlamanın önemi Ve KKTC Turizm sektörü”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 7, sy. 1, 1996, ss. 24-29.
Vancouver Altınay M, Bıçak M. Promosyon ve pazarlamanın önemi ve KKTC turizm sektörü. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7(1):24-9.