BibTex RIS Cite

HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİN KURUM İÇİ İLETİŞİM ARACI OLARAK KULLANIMINA YÖNELİK BİR ÖNERİ

Year 2009, Volume: 23 Issue: 3, 19 - 34, 12.08.2010

Abstract

Günümüzde kuruluşlar için rekabet koşulları ağırlaşmakta;
rekabet, farklılık oluşturabilecek kurumlar arasında yaşanmaktadır. Kurumsal
iletişimin birincil hedef kitlesini, iç gruplar oluşturmaktadır. Çalışanların artık
kurumdan maddi beklentileri haricinde manevi beklentileri daha ağır
basmaktadır. Talepleri giderilemeyen çalışanlarda; verim düşüklüğü, iş aksatma
vb. durumları gözlemlenmektedir. Hedeflenen; çalışanların bilgi, tecrübe ve
becerilerinin iş süreçlerine yansıtıldığı ve sadakatin gözlemlendiği bir sistem
oluşturmaktır. Bu çalışmada iç hedef kitle kavramına ve gelişen iletişim
araçlarına odaklanılacaktır. Yapılması planlanan bu araştırmanın amacı; hizmet
içi eğitimlerin kurumsal iletişim sürecinde algılanmasına ilişkin bir durum
saptaması yapmak ve yine hizmet içi eğitimlerin kurum içi iletişim aracı olarak
kullanılmasına yönelik bir öneri ortaya koymaktır.

Year 2009, Volume: 23 Issue: 3, 19 - 34, 12.08.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr; en
Journal Section Makaleler
Authors

Tuğçe Gürel This is me

Publication Date August 12, 2010
Published in Issue Year 2009 Volume: 23 Issue: 3

Cite

APA Gürel, T. (2010). HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİN KURUM İÇİ İLETİŞİM ARACI OLARAK KULLANIMINA YÖNELİK BİR ÖNERİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 23(3), 19-34.

4aoDA4.pngithenticate-badge-rec-positive.png800px-Open-Access-PLoS.svg.png