BibTex RIS Cite

IX. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİ İLE COĞRAFYA DERSİ BAŞARI PUANLARI VE COĞRAFYA DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ

Year 2006, Issue: 13, 1 - 10, 04.12.2010

Abstract

Bu araştırmanın amacı, IX. sınıf Öğrencilerin öğrenme stillerini belirlemek, coğrafya dersi
başarı puanlan ve coğrafya dersine yönelik tutumları ile öğrenme stilleri arasında anlamlı
bir farklılık olup olmadığını incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 362 IX. sınıf
öğrencisi oluşturmuştur. Araştırmada, kişisel bilgi formu, Kolb'iln (Aşkar&Akkoyunlu,
1993) "öğrenme stilleri envanteri" ve Demirkaya (2003) tarafından geliştirilen "coğrafya
tutum ölçeği" kullanılmıştır. Araştırma verileri tek yönlü varyans analizi (ANOVA),
Scheffe testi ve t testleri ile analiz edilmiş ve SPSS-10.0 istatistik paket programı
kullanılmıştır. IX. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ile coğrafya dersi başarı puanları
arasında anlamlı bir farklılığın olduğu bulunmuştur.

Year 2006, Issue: 13, 1 - 10, 04.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Adem Sezer This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2006 Issue: 13

Cite

APA Sezer, A. (2010). IX. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİ İLE COĞRAFYA DERSİ BAŞARI PUANLARI VE COĞRAFYA DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(13), 1-10.