Öğretmenlik; diğer mesleklerde olduğu gibi, şartlara bağlı işlevlerin başanmım
da kapsar. Bu durum, üç temel soruyu akla getirir: Öğretmenler ne yaparlar?
Öğretmenlerin yaptıklarına neler etki eder? Öğretmenler yaptıklarım nasıl yaparlar?
Hep birlikte bu sorular öğretme faaliyetini planlamada, analiz etmede ve
değerlendirmede kullanılabilecek olan üç boyutlu bir sistem oluştururlar. Böyle bir
sistem, düzenleyici bir teoriden yoksun olmakla beraber öğretmenlerin ve öğrencilerin
ortaya koydukları yargıları açıklayabilir. Bu sistem aynı zamanda bölünmez bir bilim
bütünü olarak öğretmenliği kavramlaştırmak için bir yol da önermektedir.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | December 4, 2010 |
Submission Date | December 4, 2010 |
Published in Issue | Year 2007 Issue: 16 |