BibTex RIS Cite

EĞİTİM ERGONOMİSİ VE SINIF İÇİ FİZİKSEL DEĞİŞKENLERİN ORGANİZASYONU

Year 2004, Volume: 4 Issue: 2, - , 17.02.2010

Abstract

Bu çalışma, Türkiye'de ortaöğretimdeki fiziki donanım ve sorunlarını tespit etmek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada literatüre dayalı olarak tarama modeli kullanılmıştır. Elde edilen veriler doğrultusunda örnek sınıf ve fizik laboratuar yerleştirme planları yapılmıştır.

Anahtar Kelime: Eğitim Ergonomisi

 

Abstract: This study has been done to find out tlıe physical studerıts and problems in tlıe area of the secondary education in Türkiye. And the new model of laboratuar and class plans have been prepared according to the obtained datas.

Key Word : Education Ergonomy

Year 2004, Volume: 4 Issue: 2, - , 17.02.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr; en
Journal Section Makaleler
Authors

Adnan Küçükoğlu This is me

M. Arif Özerbaş This is me

Publication Date February 17, 2010
Published in Issue Year 2004 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Küçükoğlu, A., & Özerbaş, M. A. (2010). EĞİTİM ERGONOMİSİ VE SINIF İÇİ FİZİKSEL DEĞİŞKENLERİN ORGANİZASYONU. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4(2).

Creative Commons Lisansı
ATASOBEDAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.