Ayrıca öğrenciler, bu strateji ve becerileri, bu yönlendirmelerin en azından bir kısmı, düzenli sınıf çalışmalarıyla birlikte olduğu zaman en iyi biçimde öğrenirler. Öğrenme stratejileri, problem çözme, muhakeme, karar verme ve eleştirici düşünme gibi zihinsel ağırlıklı becerileri edinmek ve bütünleştirmek için öğrenciler, uygulama ve aydınlatıcı yankının yardımına ihtiyaç duyarlar. (Andersoin 1985). Alan dersi öğretmenleri bu deneyimleri sağlayarak öğrencilere etkili öğrenme ve çalışma stratejileri geliştirme konusunda daha çok yardımcı olabilirler.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 16, 2019 |
Published in Issue | Year 1990 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.