Translation
BibTex RIS Cite

Kalite Geliştirme Ölçütleri Ve Mesleki Eğitim

Year 2001, Volume: 34 Issue: 1, 89 - 92, 10.09.2001
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000044

Abstract

Toplam Kalite Yönetimi (TQM), Kalite Kontrolü (QC), ve
Uluslararası Standardizasyon Örgütü (ISO) 9000 gibi kalite yönetimi sistemleri
ürün ve hizmetlerin sürekli gelişimi, • müşteri doyumu ve katılımcı yönetim
üzerinde odaklanmışlardır. Kalite yönetimi sistemleri ve onların ticaret,
sanayi ve (yakın zamanlarda) eğitimdeki uygulamaları üzerine çokça yazılmış
olmasına karşın bu sistemler ve eğitsel değerlendirme arasında çok az bağlantı
kurulmuştur. Bu çalışma ticaret ve sanayide kalite geliştirmeyi tanımlayan en
çok prestije sahip üç ödülü ortaya  
koymakta ve ticaret ve sanayi İçin kullanılan kalite
değerIendirme ölçütlerinin nasıl mesleki eğitimin değerlendirilmesi ile il
işkilendirilebileceğini tanımlamaktadır.

References

  • Bailey, T., and Merritt, D. Making Sense of Industry-Based Skill Standards. Berkeley, CA: National Center for Research in Vocational Education, 1995. (ED389897)
Year 2001, Volume: 34 Issue: 1, 89 - 92, 10.09.2001
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000044

Abstract

References

  • Bailey, T., and Merritt, D. Making Sense of Industry-Based Skill Standards. Berkeley, CA: National Center for Research in Vocational Education, 1995. (ED389897)
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Translation
Authors

Hasan Hüseyin Aksoy

Publication Date September 10, 2001
Published in Issue Year 2001 Volume: 34 Issue: 1

Cite

APA Aksoy, H. H. (2001). Kalite Geliştirme Ölçütleri Ve Mesleki Eğitim. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 34(1), 89-92. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000044

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License