Bu çalışmada, danışmanlık hizmetleri ve akademik danışmanların
rolleri, öğrenciler ve akademik danışmanların görüşleri yoluyla değerlendirilmiştir.
Araştırmaya, Ankara Üniversitesi ' nin farklı fakültelerinden 1368 öğrenci ve 118
akademik danışman katılmıştır. Görüşler anket yoluyla toplanmış ve toplanan veriler
t testi ile analiz edilmiştir. Sonuçlar, akademik danışmanların rollerini algılamaları
ve öğrencilerin akademik danışmanlardan beklentileri arasında anlamlı farklılıklar olduğunu göstermektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Studies on Education |
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | June 1, 1997 |
Published in Issue | Year 1997 Volume: 30 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0