Research Article
BibTex RIS Cite

ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK DANIŞMANLARDAN BEKLEDİKLERİ GÖREVLER VE DANIŞMANLARIN GÖREV ALGILARI

Year 1997, Volume: 30 Issue: 1, - , 01.06.1997
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000275

Abstract

Bu çalışmada, danışmanlık hizmetleri ve akademik danışmanların
rolleri, öğrenciler ve akademik danışmanların görüşleri yoluyla değerlendirilmiştir.
Araştırmaya, Ankara Üniversitesi ' nin farklı fakültelerinden 1368 öğrenci ve 118
akademik danışman katılmıştır. Görüşler anket yoluyla toplanmış ve toplanan veriler
t testi ile analiz edilmiştir. Sonuçlar, akademik danışmanların rollerini algılamaları
ve öğrencilerin akademik danışmanlardan beklentileri arasında anlamlı farklılıklar olduğunu göstermektedir.

References

  • Kuzgun, Y. (1989). Öğrencilerin akademik danışmanlardan bekledikleri görevler ve danışmanların görev algıları. Yükseköğretimde Rehberlik ve Psikolojik Danışma Toplantısı. AÜ. Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, 161, 115-126.
Year 1997, Volume: 30 Issue: 1, - , 01.06.1997
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000275

Abstract

References

  • Kuzgun, Y. (1989). Öğrencilerin akademik danışmanlardan bekledikleri görevler ve danışmanların görev algıları. Yükseköğretimde Rehberlik ve Psikolojik Danışma Toplantısı. AÜ. Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, 161, 115-126.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Research Article
Authors

Yıldız Kuzgun This is me

Gül Akbalık This is me

Seher Aydıner Sevim

Hakan Ersever This is me

Metin Pişkin This is me

Zeynep Hamamcı This is me

Publication Date June 1, 1997
Published in Issue Year 1997 Volume: 30 Issue: 1

Cite

APA Kuzgun, Y., Akbalık, G., Aydıner Sevim, S., Ersever, H., et al. (1997). ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK DANIŞMANLARDAN BEKLEDİKLERİ GÖREVLER VE DANIŞMANLARIN GÖREV ALGILARI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 30(1). https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000275

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License