Research Article
BibTex RIS Cite

EĞİTİM YÖNETİMİNDE DEĞERLENDİRME SÜRECİ

Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 361 - 383, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000426

Abstract

Bir örgüt, etkililiğini düşürmemek için, etkililiğinin düzeyini sürekli görmek zorundadır. Örgütte etkililiğin düzeyini saptamak, değerlendirme sistemi ile olanaklıdır i Etkililiğini sürekli izleme sorumluluğunu savsaklayan bir örgüt, etkililiğini nasd, ne zaman, neden yitirdiğinin farkına varamaz; kendini yok olmanın tehlikelerinden koruyamaz. Yok olmak istemeyen bir örgüt etkin çalışan bir değerlendirme sistemini kurmak, sürdürmek zorundadır (Başaran, 1985a, s. 131.).

References

  • Âdem, Mahmut. “Eğitim Planlamasının Değerlendirilmesi”, Eğitim Yönetiminde Denetleme ve Değerlendirme Sempozyumu: 25-26 Nisan 1985. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınlan No: 147, 1985, ss. 21-35.
Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 361 - 383, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000426

Abstract

References

  • Âdem, Mahmut. “Eğitim Planlamasının Değerlendirilmesi”, Eğitim Yönetiminde Denetleme ve Değerlendirme Sempozyumu: 25-26 Nisan 1985. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınlan No: 147, 1985, ss. 21-35.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Kasım Karakütük

H.hüseyin Aksoy This is me

R. Cengiz Akçay This is me

Publication Date August 2, 2019
Published in Issue Year 1994 Volume: 27 Issue: 1

Cite

APA Karakütük, K., Aksoy, H., & Akçay, R. C. (2019). EĞİTİM YÖNETİMİNDE DEĞERLENDİRME SÜRECİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 361-383. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000426
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0