Research Article
BibTex RIS Cite

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE ETKİLİ VE HIZLI OKUMANIN GELİŞTİRİLMESİ

Year 1992, Volume: 25 Issue: 2, 463 - 471, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000597

Abstract

Bu araştırma, etkili ve hızlı okuma programlarının, üniversite öğrencilerinin ge işimine etkisi saptamak üzere yapılmıştır. Okuma, sadece bilgi edinme işi değildir. insanı bütünüyle, hem kişisel hem de toplumsal yönden etkileyen bir deneydir. Bedensel ve ruhsal gelişimin sağlıklı olmasında, düşünme ve duyarlığın gelişmesinde, kişiliğin ve insanlığın kurulmasında en önemli etken etkili okuma becerisi edinmektir. Etkili ve hızlı okuma becerisi kazanma okulda ve okul sonrasında başarının ilk koşuludur.

References

  • Akçamete, G. (1980). “Üniversite öğrencilerinin okumalarının değerlendirilmesi”. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. Cilt: 22, Sayı* 2, A.Ü. Basımevi, Ankara.
  • Carver, P. Ronald (1985). How good are some of the worlds “best readers? Reading Research Quarterly. XX/1.
Year 1992, Volume: 25 Issue: 2, 463 - 471, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000597

Abstract

References

  • Akçamete, G. (1980). “Üniversite öğrencilerinin okumalarının değerlendirilmesi”. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. Cilt: 22, Sayı* 2, A.Ü. Basımevi, Ankara.
  • Carver, P. Ronald (1985). How good are some of the worlds “best readers? Reading Research Quarterly. XX/1.
There are 2 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Gönül Akçamete This is me

Fidevs Güneş This is me

Publication Date August 6, 2019
Published in Issue Year 1992 Volume: 25 Issue: 2

Cite

APA Akçamete, G., & Güneş, F. (2019). ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE ETKİLİ VE HIZLI OKUMANIN GELİŞTİRİLMESİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 463-471. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000597
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0