Bu araştırma ile “Tokat yazma motiflerinin uygulatılmasının ilköğretim okullarının 8. sınıflarında uygulanan Özgün baskı çalışmalarında, öğrenci başarısı üzerine etkileri araştırılmıştır. Araştırmanın örneklemini Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı TrabzonMaçka- CE-Zİ-NE Kardeşler İlköğretim Okulu 8/A ve 8/B sınıflarında 2005/2006 eğitim öğretim yılında öğrenim gören öğrenciler oluşturmuştur. Bu araştırmada daha önceden rastgele dağılım dışında bir yolla gruplara ayrılmış olan iki ayrı grup deney ve karşılaştırma grubu olarak belirlenmiş, eşitlenmemiş gruplara ön-test ve son-test uygulanarak yarı deneysel desen yönteminden yararlanarak yapılmıştır. Yapılan araştırma sonucunda öğrencilerin bilgilenme düzeylerinde artış olduğu tespit edilirken, derse karşı tutumlarında kayda değer bir farklılık olmadığı görülmüştür
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2014 |
Submission Date | January 9, 2016 |
Published in Issue | Year 2014 Volume: 9 Issue: 2 |