Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2023, , 82 - 92, 26.02.2023
https://doi.org/10.58646/bengi.1199940

Abstract

Project Number

001

References

  • 1. Cumhurbaşkanı İlham Aliyev'in 2 Şubat 2022'de “Gençlik Günü” Forumunda yaptığı konuşma. 2.Tim Loreman, Joanne Deppeler, David Harvey- İnklüziv təhsil-sinifdə müxtəlifliyin dəstəklənməsi üçün təcrübi təlimatlar, Bakı-2020 Tim Loreman, Joanne Deppeler, David Harvey- Kapsayıcı Eğitim-Sınıfta Çeşitliliği Desteklemek İçin Pratik Yönergeler, Bakü-2020 3.Malaysian Online Journal of Educational Sciences- Teacher-parent collaboration for an inclusive classroom:success for every child, 2016 4.https://www.researchgate.net -The Heart of Inclusive Education is Collaboration (PDF) 5.https://m.youtube.com -What is inclusive education? 6.https://blogs.unicef.org -Inclusive education for children with disabilities- UNICEF connect 7. https://www.unicef.org -Inclusive Education / UNICEF Azerbaijan 8.https://www.youtube.com- Инклюзивное образование, МГППУ 9. https://m.youtube.com - Что такое инклюзивное образование

Kapsayıcı Eğitimde Toplum, Okul Ve Aile İşbirliği Fırsatları

Year 2023, , 82 - 92, 26.02.2023
https://doi.org/10.58646/bengi.1199940

Abstract

Kapsayıcı eğitim. Tüm öğrenciler yetenekleri, sağlık yetenekleri veya sınırlılıkları ne olursa olsun, kendi akranları ile aynı okulda, aynı sınıfta, aynı öğretmen tarafından eğitim görür, sosyal ilişkiler kurmaya ve iyi bir eğitim almalarına olanak sağlar. Kapsayıcı eğitim herkesin hakkıdır ve temel özelliği çeşitliliğin herkes tarafında kabul edilmesidir.

Supporting Institution

Baku Kızlar Universitesi

Project Number

001

References

  • 1. Cumhurbaşkanı İlham Aliyev'in 2 Şubat 2022'de “Gençlik Günü” Forumunda yaptığı konuşma. 2.Tim Loreman, Joanne Deppeler, David Harvey- İnklüziv təhsil-sinifdə müxtəlifliyin dəstəklənməsi üçün təcrübi təlimatlar, Bakı-2020 Tim Loreman, Joanne Deppeler, David Harvey- Kapsayıcı Eğitim-Sınıfta Çeşitliliği Desteklemek İçin Pratik Yönergeler, Bakü-2020 3.Malaysian Online Journal of Educational Sciences- Teacher-parent collaboration for an inclusive classroom:success for every child, 2016 4.https://www.researchgate.net -The Heart of Inclusive Education is Collaboration (PDF) 5.https://m.youtube.com -What is inclusive education? 6.https://blogs.unicef.org -Inclusive education for children with disabilities- UNICEF connect 7. https://www.unicef.org -Inclusive Education / UNICEF Azerbaijan 8.https://www.youtube.com- Инклюзивное образование, МГППУ 9. https://m.youtube.com - Что такое инклюзивное образование
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Public Administration
Journal Section Articles
Authors

Sevda Tagiyeva 0000-0001-7703-0943

Project Number 001
Publication Date February 26, 2023
Submission Date November 5, 2022
Published in Issue Year 2023

Cite

APA Tagiyeva, S. (2023). Kapsayıcı Eğitimde Toplum, Okul Ve Aile İşbirliği Fırsatları. BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi, 2023(1), 82-92. https://doi.org/10.58646/bengi.1199940
AMA Tagiyeva S. Kapsayıcı Eğitimde Toplum, Okul Ve Aile İşbirliği Fırsatları. BENGİ. February 2023;2023(1):82-92. doi:10.58646/bengi.1199940
Chicago Tagiyeva, Sevda. “Kapsayıcı Eğitimde Toplum, Okul Ve Aile İşbirliği Fırsatları”. BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi 2023, no. 1 (February 2023): 82-92. https://doi.org/10.58646/bengi.1199940.
EndNote Tagiyeva S (February 1, 2023) Kapsayıcı Eğitimde Toplum, Okul Ve Aile İşbirliği Fırsatları. BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi 2023 1 82–92.
IEEE S. Tagiyeva, “Kapsayıcı Eğitimde Toplum, Okul Ve Aile İşbirliği Fırsatları”, BENGİ, vol. 2023, no. 1, pp. 82–92, 2023, doi: 10.58646/bengi.1199940.
ISNAD Tagiyeva, Sevda. “Kapsayıcı Eğitimde Toplum, Okul Ve Aile İşbirliği Fırsatları”. BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi 2023/1 (February 2023), 82-92. https://doi.org/10.58646/bengi.1199940.
JAMA Tagiyeva S. Kapsayıcı Eğitimde Toplum, Okul Ve Aile İşbirliği Fırsatları. BENGİ. 2023;2023:82–92.
MLA Tagiyeva, Sevda. “Kapsayıcı Eğitimde Toplum, Okul Ve Aile İşbirliği Fırsatları”. BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi, vol. 2023, no. 1, 2023, pp. 82-92, doi:10.58646/bengi.1199940.
Vancouver Tagiyeva S. Kapsayıcı Eğitimde Toplum, Okul Ve Aile İşbirliği Fırsatları. BENGİ. 2023;2023(1):82-9.

TELİF HAKKI VE YAZAR ETİK SÖZLEŞMESİ FORMU -COPYRGHT and AUTHOR ETHİCAL DECLARATİON


Telif Hakkı Devri Formu imzalanıp, (taratılıp veya resim jpg. vs olabilir) makale başvuru esnasında Dergi sistemine yüklenmelidir.

This Copyright Agreement Form must be signed by all authors and uploaded to the Journal system (It can be scanned and sent as an image, jpg, etc.).