Spor, bireylerin fizyolojik ve psikolojik yapısını, sosyal yönünün geliştirmek, kişiliğin oluşumunu, karakter özelliklerinin gelişimini sağlamak, bilgi, beceri ve yetenek kazandırarak topluma uyumunu kolaylaştırmak amacıyla yapılan aktivitelerdir. Medya, kitle iletişim araçları radyo, T.V. Yazılı basın, Bilgisayar, Internet, telefon, cep telefonu, CD, DVD, afişler şeklinde sınıflandırılabilen teknolojik araçlar şeklinde tarif edilebilmektedir. Modern hayatın hemen her alanına etki eden medya kavramı ile günümüzde her insanın ilgisini çeken spor kavramının genel bir değerlendirmesi yapılarak, spor ile medya ilişkisinin boyutları hangi noktadır ve toplumsal hayata olumlu etkilerinin ne yönde olduğu konusunda bir derleme çalışması amaçlanmıştır.
Sport is to ease the adaptation for, the individual’s physiological and psychological structure, to develop the social point, personal development, to advance the features of characters, acquaintance, accomplishment, and ability. The media can be explained as, radio, TV, press, computer, internet, telephone, mobile phone, CD, DVD, posters, in the way the technology is handled. This paper also look at how media takes place all around in modern life that effects people and in what way sport and the social life.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ağustos 2008 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 2 Sayı: 2 |