Dizin / İndeks ULAKBİM Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı, EBSCOHOST, Index Copernicus, Proquest Education Journals Database, Modern Language Association, Citefactor, The Directory of Research Journal Indexing, Open Academic Journal Index, Ulrich’s Periodicals Directory
Bu araştırmanın amacı fen bilimleri derslerinde sosyal ağların kullanımına ilişkin sınıf
öğretmenlerinin görüşlerini almaktır. Bu amaç doğrultusunda nitel araştırma yöntemi kullanılarak
desenlenen çalışmada görüşme tekniğinden yararlanılmıştır. Amaçlı örnekleme türlerinden maksimum
çeşitlilik örneklemesi kullanılmıştır. Araştırmanın katılımcılarını Afyonkarahisar ili kırsalı ve il
merkezindeki farklı düzeylerdeki okullarda görev yapmakta olan sınıf öğretmenleri oluşturmuştur. 2015
yılı mart ayında 18 sınıf öğretmeni ile yüz yüze yapılan görüşmelerde yarı yapılandırılmış görüşme formu
kullanılmıştır. Araştırmaya katılan 10 öğretmen sosyal ağları aktif bir şekilde kullanırken, 8 öğretmen
sosyal ağları kullanmayıp yalnızca interneti kullandığı ortaya çıkmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | USOS 2015 ÖZEL SAYISI |
Authors | |
Publication Date | October 8, 2015 |
Published in Issue | Year 2015 Special Issue |
All the articles published in the journal are open access and distributed under the conditions of CommonsAttribution-NonCommercial 4.0 International License
Bartın University Journal of Faculty of Education