Yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin konuşma becerilerini geliştirmek için dil öğrenim oyunlarının önemine vurgu yapılmaktadır. Konuşma becerisinin dil öğrenme sürecindeki önemi, dilin iletişimin temel aracı olduğu ve konuşmanın iletişimi sağlayan unsurlardan biri olduğu belirtilmektedir. Öğrencilerin karşılaşabilecekleri zorluklar ve dil öğreniminde kullanılabilecek oyunların üzerinde durulmaktadır. Oyunların öğrencilerin iletişim becerilerini geliştirmede etkili bir yöntem olduğu ve aktif katılımı teşvik ederek pratik yapma fırsatı sunduğu ifade edilmektedir. Öğretmenlerin bu oyunları kullanarak öğrencilerin iletişim becerilerini geliştirmelerine yardımcı olabileceği vurgulanmaktadır.
Bu çalışmanın amacı, yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin konuşma becerilerini geliştirmek için dil öğrenim oyunlarının önemini ve etkisini incelemektir. Ayrıca, öğrencilerin karşılaşabileceği zorlukları ve dil öğreniminde kullanılabilecek oyunları ele alarak, öğretmenlerin dil öğrenim oyunlarını kullanarak öğrencilerin iletişim becerilerini geliştirmelerine yardımcı olabileceğini vurgulamayı hedeflemektedir.
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin konuşma becerilerini geliştirmek için dil öğrenim oyunlarının önemi vurgulanmakta ve öğretmenlere bu alanda daha etkili olabilmeleri için bilgiler sunulmaktadır. Bu çalışma, dil öğretimi alanındaki uygulamaları etkileyebilir ve dil öğrenim oyunlarının yaygınlaşmasına katkıda bulunabilir.
yabancı dil olarak Türkçe öğretimi, konuşma becerisi geliştirme, oyun tabanlı öğrenme
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Dil Çalışmaları (Diğer), Eğitim Üzerine Çalışmalar (Diğer) |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 1 Temmuz 2024 |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 2024 |
Gönderilme Tarihi | 24 Nisan 2024 |
Kabul Tarihi | 1 Temmuz 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 8 Sayı: 1 |
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
2017