Research Article
BibTex RIS Cite

Dijital Öğretim Araçlarında Bulunması Gereken Özellikler Üzerine Bir Araştırma

Year 2023, Issue: 49, 39 - 47, 30.06.2023
https://doi.org/10.5152/AUJKKEF.2023.1039092

Abstract

Eğitim alanında kullanılan dijital öğretim araçların geliştirilmesi, öğrenmenin pasif değil, aktif bir etkinlik olarak yapılması gereğinden, önemlidir. Bu bağlamda, dijital öğretim araçların geliştirilmesinde ne tür özellikler içermesi konusu, önemli bir soru olarak ortaya çıkmaktadır. İlgili alan yazına bakıldığında, dijital öğretim araçların geliştirilmesine yönelik araştırma sonuçlarının da bu durumu destekler nitelikte olduğu görülmektedir. Bu nedenle, mevcut araştırmanın amacı; dijital öğretim araçların geliştirilmesinde gereksinen özellikleri belirleyerek, ilgili alan yazına öneriler sunmaktır. Buna göre, araştırma sorusu şöyle düzenlenmiştir: Dijital öğretim araçların geliştirilmesinde ihtiyaç duyulan özelikler nelerdir? Bu çalışma, araştırma sorusu doğrultusunda ilgili alan yazındaki dokümanların incelenmesine dayalı olarak, nitel araştırma yönteminde “doküman analiz” ile gerçekleştirilmiştir. Bu yolla elde edilen veriler analiz edilerek, yorumlanmıştır. Araştırmanın sonucunda, öğretim araçlarında “görsellik” unsurunun öncelikli özellik olduğu ortaya konulmuştur. Diğer özellikler ise şöyle sıralanmıştır; sözellik, etkililik, iletişim, hareket-algı, etkileşim, yönledirmesizlik,
dikkatlilik, sadelik ve esneklik. Ayrıca, dijital öğretim araçlarında görsel-sözel özellikler arasında belli bir dengenin sağlanmasıyla birlikte, diğer özellikleri de içerecek biçimde öğrencinin keşfetme duygusuna yönelik ve günlük yaşamla bağ kurma temelinde planlanmasının önemi vurgulanmış, araştırma bulgularına dayalı olarak, dijital öğretim araçların geliştirilmesi için ilgili alan yazına önerilerde bulunulmuştur.

References

  • Akkoyunlu, B., & Yılmaz, M. (2005). Türetimci çoklu ortam öğrenme kuramı. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28, 9–18.
  • Altunel, M. (2020). Eğitimde telefi dönemi ve öğrenci psikolojisi. https ://ww w.set av.or g/yaz ar/mu stafa -altu nel Adresinden 11 Haziran 2020 tarihinde alındı.
  • Atıcı, B., & Akgün, M. (2021). Eğitimde bulut bilişime ilişkin araştırmaların içerik analizi yöntemiyle incelenmesi. Uluslararası Türkçe Edebiyat kültür eğitim dergisi, 10(1), 272–284.
  • Auttawutikul, S., Wiwitkunkasem, K., & Smith, D. R. (2014). Use of weblogs to enhance group learning and design creativity amongst students at a Thai University. Innovations in Education and Teaching International, 51(4), 378–388. [CrossRef]
  • Babayiğit, Ö. (2017). İlkokul birinci sınıf Türkçe dersinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm Önerileri. Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 2(1), 34–42.
  • Bayrak, N., & Bayrak, G. (2021). Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri dersine yönelik teknolojik pedagojik alan bilgisi öz güvenlerinin ve web 2.0 öz yeterliklerinin hizmet içi eğitimlerle değişimi. Milli Eğitim Dergisi, 50(232), 51–69. [CrossRef]
  • Blanco-Herrera, J. A., Gentile, D. A., & Rokkum, J. N. (2019). Video games can increase creativity, but with caveats. Creativity Research Journal, 31(2), 119–131. [CrossRef]
  • Burin, D. I., González, F. M., Martínez, M., & Marrujo, J. G. (2021). Expository multimedia comprehension in e-learning: Presentation format, verbal ability and working memory capacity. Journal of Computer Assisted Learning, 37(3), 797–809. [CrossRef]
  • Chen, C.-H., Hung, H.-T., & Yeh, H.-C. (2021). Virtual reality in problembased learning contexts: Effects on the problem-solving performance, vocabulary acquisition and motivation of English language learners. Journal of Computer Assisted Learning, 37(3), 851–860. [CrossRef]
  • Chen, H.-L.,. & Chuang, Y.-C. (2021). The effects of digital storytelling games on high school students' critical thinking skills. Journal of Computer Assisted Learning, 37(1), 265–274. [CrossRef]
  • Congdon, K. G. (2006). Folkvine.org: Arts-based research on the web. Studies in Art Education, 48(1), 36–51. [CrossRef]
  • Deng, L., Wu, S., Chen, Y., & Peng, Z. (2020). Digital game-based learning in a Shanghai primary-school mathematics class: A case study. Journal of Computer Assisted Learning, 36(5), 709–717. [CrossRef]
  • Durmuş, A. (2015). Üç boyutlu (3D) temelli öğrenme-öğretme yaklaşımı. In G. Ekici (Ed.), Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme - Öğretme yaklaşımları-III (ss. 424–484). Pegem Akademi.
  • Gülbahar, Y. (2018). E-öğrenme (4. Baskı). Pegem Akademi.
  • Heidari, E., Mehrvarz, M., Marzooghi, R., & Stoyanov, S. (2021). The role of digital informal learning in the relationship between students' digital competence and academic engagement during the COVID-19 pandemic. Journal of Computer Assisted Learning, 37(4), 1154–1166. [CrossRef]
  • Javora, O., Děchtěrenko, F., Tetourová, T., Volná, K., & Brom, C. (2021). Customization in educational computer games and its effect on learning: Experimental study with primary school children. Journal of Computer Assisted Learning, 37(5), 1370–1382. [CrossRef]
  • Joo, H., Park, J., & Kim, D. (2021). Visual representation fidelity and selfexplanation prompts in multi-representational adaptive learning. Journal of Computer Assisted Learning, 37(4), 1091–1106. [CrossRef]
  • Kaya, Z. (2002). Uzaktan eğitim (1. Baskı). Pegem Yayıncılık. http: //www .jret.org/ FileU pload /ds21 7232/File/uzaktanegitim.pdf
  • Koć-Januchta, M. M., Höffler, T. N., Eckhardt, M., & Leutner, D. (2019). Does modality play a role? Visual-verbal cognitive style and multimedia learning. Journal of Computer Assisted Learning, 35(6), 747–757. [CrossRef]
  • Kuzu, A. (2017). Çoklu ortam uygulamalarının kuramsal temelleri. In Ö. Ö. Dursun & H. F. Odabaşı (Eds.), Çoklu ortam tasarımı (ss. 2–33). Pegem Akademi. https ://de po.pe gem.n et/97 86053 64190 2.pdf Adresinden 29 Nisan 2022 tarihinde alındı.
  • Newland, B., & Byles, L. (2014). Changing academic teaching with Web 2.0 technologies. Innovations in Education and Teaching International, 51(3), 315–325. [CrossRef]
  • Okuyan, F., & Kapçak, C. B. (2016). Nitel araştırmada geçerlilik ve güvenirlik. http: //eyt epe.c om/20 17/10 /22/n itel- arast irmal arda- gecer lik-v e-guvenirl ik/ Adresinden tarihinde alındı.
  • Özay Köse, E., & Keskİn, B. (2021). Eğitimde etkileşimli tahtaların kullanımı hakkında öğretmen görüşleri. Milli Eğitim Dergisi, 50(232), 105–119. [CrossRef]
  • Özsoy, O. (2005). Etkin eğitim (4. Baskı). Hayat Yayıncılık.
  • Papamitsiou, Z., & Economides, A. A. (2021). The impact of on-demand metacognitive help on effortful behaviour: A longitudinal study using task-related visual analytics. Journal of Computer Assisted Learning, 37(1), 109–126. [CrossRef]
  • Patton, R., Sweeny, R. W., Shin, R., & Lu, L. (2020). Teaching digital game design with Preservice Art Educators. Studies in Art Education, 61(2), 155–170. [CrossRef]
  • Pritchard, A. (2015). Öğrenme yolları (Editörleri: Mustafa Çevikbaş, Seher Çevikbaş, Çev.). Nobel Yayıncılık.
  • Salgının Küresel Eğitim Raporu Açıklandı. (2020). https ://ba u.edu .tr/i cerik/1559 0-sal ginin %20ku resel -egit im-ra poru- acikl andi Adresinden, 16 Haziran 2020 tarihinde alındı Sarıtaş, M. T., & Üner, N. (2013). Eğitimdeki yenilikçi teknolojiler: Bulut teknolojisi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2(3), 192–201.
  • Schneider, W. X., Einhäuser, W., & Horstmann, G. (2013). Attentional selection in visual perception, memory and action: A quest for crossdomain integration. Philosophical Transactions of the Royal Society of London. Series B, Biological Sciences, 368(1628), 20130053. [CrossRef]
  • Sevli, O., & Küçüksille, E. U. (2012). Bulut Bilişimin eğitim alanında uygulanması. Süleyman Demirel Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 16(3), 248–254.
  • Smith, S. (2018). Children’s negotiations of visualization skills during a design-based learning experience using nondigital and digital techniques. Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning, 12(2). [CrossRef]
  • Soffer, T., & Nachmias, R. (2018). Effectiveness of learning in online academic courses compared with face-to-face courses in higher education. Journal of Computer Assisted Learning, 34(5), 534–543. [CrossRef]
  • Sönmez, V., & Alcapınar, F. (2011). Bilimsel araştırma yöntemleri. Anı yayıncılık.
  • Stockwell, E. (2016). Using web-based exploratory tasks to develop intercultural competence in a homogeneous cultural environment. Innovations in Education and Teaching International, 53(6), 649–659. [CrossRef]
  • Taşkaya, S. M., Turhan, M., & Yetkin, R. (2015). Kırsal Kesimde görev yapan sınıf öğretmenlerinin sorunları (ağrı İli örneği). Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 6(18), 198–210.
  • Tekin, O. (2015a). Bilgisayar destekli eğitim. In M. Arslan (Ed.), Öğrenmenin nörofizyolojisi ve öğretimde yeni yaklaşımlar (ss. 279–297). Anı Yayınları.
  • Tekin, O. (2015b). Uzaktan eğitim yöntemi. In M. Arslan (Ed.), Öğrenmenin nörofizyolojisi ve öğretimde yeni yaklaşımlar (ss. 298–337). Anı Yayınları.
  • Torrington, J., & Bower, M. (2021). Teacher-created video instruction in the elementary classroom—Its impact on students and teachers. Journal of Computer Assisted Learning, 37(4), 1107–1126. [CrossRef]
  • Turgut, Y. (2012). Verilerin kaydedilmesi, analizi, yorumlanması: Nicel ve nitel. In A. Tanrıöğen (Ed.), Bilimsel araştırma yöntemleri (ss. 193–247). Anı Yayınları.
  • Veyis, F. (2015). Yabancılara Türkçe Öğretiminde etkileşimli çoklu ortam materyallerinin kullanımı. Dil Dergisi, 166(2), 59–67.
  • Virtanen, J., & Rasi, P. (2017). Integrating Web 2.0 Technologies into Faceto-Face PBL to Support Producing, Storing, and sharing content in a higher education course. Interdisciplinary Journal of Problem- Based Learning, 11(1). [CrossRef]
  • Wang, C., Fang, T., & Miao, R. (2018). Learning performance and cognitive load in mobile learning: Impact of interaction complexity. Journal of Computer Assisted Learning, 34(6), 917–927. [CrossRef]
  • Wang, T.-H., Kao, C.-H.,. & Dai, Y.-L. (2019). Developing a web-based multimedia assessment system for facilitating science laboratory instruction. Journal of Computer Assisted Learning, 35(4), 529–539. [CrossRef]
  • Yalın, H. İ. (2007). Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme (16. Baskı). Nobel.
  • Yanpar Yelken, T. (2015). Materyal tasarımı (13. Baskı). Anı yayıncılık.
  • Yaraş, Z., & Turan, M. (2021). Sorunlar ve çözümler bağlamında öğretmenlik mesleği. Milli Eğitim Dergisi, 50(232), 383–405.
  • Yıldırım, A. (1999). Nitel araştırma yöntemlerinin temel özellikleri ye eğitim araştırmalarındaki yeri ve önemi. Eğitim ve Bilim, 23(112), 7–17.
  • Yıldırım, A., & Şimşek, H. (2018). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri (11. Baskı). Seçkin Yayıncılık.
  • Yılmaz, M. (2020). Uzaktan eğitimin İyileştirilmesi: Salgın Kaynaklı eğitim Krizini Aşmak İçin öneriler. İLKE İlim kültür eğitim Vakfı. https ://il ke.org.tr/ image s/yay in/po litik a_not lari_ uzakt an_eg itim/ ILKE_ PN_12 web. pdf
Year 2023, Issue: 49, 39 - 47, 30.06.2023
https://doi.org/10.5152/AUJKKEF.2023.1039092

Abstract

References

  • Akkoyunlu, B., & Yılmaz, M. (2005). Türetimci çoklu ortam öğrenme kuramı. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28, 9–18.
  • Altunel, M. (2020). Eğitimde telefi dönemi ve öğrenci psikolojisi. https ://ww w.set av.or g/yaz ar/mu stafa -altu nel Adresinden 11 Haziran 2020 tarihinde alındı.
  • Atıcı, B., & Akgün, M. (2021). Eğitimde bulut bilişime ilişkin araştırmaların içerik analizi yöntemiyle incelenmesi. Uluslararası Türkçe Edebiyat kültür eğitim dergisi, 10(1), 272–284.
  • Auttawutikul, S., Wiwitkunkasem, K., & Smith, D. R. (2014). Use of weblogs to enhance group learning and design creativity amongst students at a Thai University. Innovations in Education and Teaching International, 51(4), 378–388. [CrossRef]
  • Babayiğit, Ö. (2017). İlkokul birinci sınıf Türkçe dersinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm Önerileri. Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 2(1), 34–42.
  • Bayrak, N., & Bayrak, G. (2021). Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri dersine yönelik teknolojik pedagojik alan bilgisi öz güvenlerinin ve web 2.0 öz yeterliklerinin hizmet içi eğitimlerle değişimi. Milli Eğitim Dergisi, 50(232), 51–69. [CrossRef]
  • Blanco-Herrera, J. A., Gentile, D. A., & Rokkum, J. N. (2019). Video games can increase creativity, but with caveats. Creativity Research Journal, 31(2), 119–131. [CrossRef]
  • Burin, D. I., González, F. M., Martínez, M., & Marrujo, J. G. (2021). Expository multimedia comprehension in e-learning: Presentation format, verbal ability and working memory capacity. Journal of Computer Assisted Learning, 37(3), 797–809. [CrossRef]
  • Chen, C.-H., Hung, H.-T., & Yeh, H.-C. (2021). Virtual reality in problembased learning contexts: Effects on the problem-solving performance, vocabulary acquisition and motivation of English language learners. Journal of Computer Assisted Learning, 37(3), 851–860. [CrossRef]
  • Chen, H.-L.,. & Chuang, Y.-C. (2021). The effects of digital storytelling games on high school students' critical thinking skills. Journal of Computer Assisted Learning, 37(1), 265–274. [CrossRef]
  • Congdon, K. G. (2006). Folkvine.org: Arts-based research on the web. Studies in Art Education, 48(1), 36–51. [CrossRef]
  • Deng, L., Wu, S., Chen, Y., & Peng, Z. (2020). Digital game-based learning in a Shanghai primary-school mathematics class: A case study. Journal of Computer Assisted Learning, 36(5), 709–717. [CrossRef]
  • Durmuş, A. (2015). Üç boyutlu (3D) temelli öğrenme-öğretme yaklaşımı. In G. Ekici (Ed.), Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme - Öğretme yaklaşımları-III (ss. 424–484). Pegem Akademi.
  • Gülbahar, Y. (2018). E-öğrenme (4. Baskı). Pegem Akademi.
  • Heidari, E., Mehrvarz, M., Marzooghi, R., & Stoyanov, S. (2021). The role of digital informal learning in the relationship between students' digital competence and academic engagement during the COVID-19 pandemic. Journal of Computer Assisted Learning, 37(4), 1154–1166. [CrossRef]
  • Javora, O., Děchtěrenko, F., Tetourová, T., Volná, K., & Brom, C. (2021). Customization in educational computer games and its effect on learning: Experimental study with primary school children. Journal of Computer Assisted Learning, 37(5), 1370–1382. [CrossRef]
  • Joo, H., Park, J., & Kim, D. (2021). Visual representation fidelity and selfexplanation prompts in multi-representational adaptive learning. Journal of Computer Assisted Learning, 37(4), 1091–1106. [CrossRef]
  • Kaya, Z. (2002). Uzaktan eğitim (1. Baskı). Pegem Yayıncılık. http: //www .jret.org/ FileU pload /ds21 7232/File/uzaktanegitim.pdf
  • Koć-Januchta, M. M., Höffler, T. N., Eckhardt, M., & Leutner, D. (2019). Does modality play a role? Visual-verbal cognitive style and multimedia learning. Journal of Computer Assisted Learning, 35(6), 747–757. [CrossRef]
  • Kuzu, A. (2017). Çoklu ortam uygulamalarının kuramsal temelleri. In Ö. Ö. Dursun & H. F. Odabaşı (Eds.), Çoklu ortam tasarımı (ss. 2–33). Pegem Akademi. https ://de po.pe gem.n et/97 86053 64190 2.pdf Adresinden 29 Nisan 2022 tarihinde alındı.
  • Newland, B., & Byles, L. (2014). Changing academic teaching with Web 2.0 technologies. Innovations in Education and Teaching International, 51(3), 315–325. [CrossRef]
  • Okuyan, F., & Kapçak, C. B. (2016). Nitel araştırmada geçerlilik ve güvenirlik. http: //eyt epe.c om/20 17/10 /22/n itel- arast irmal arda- gecer lik-v e-guvenirl ik/ Adresinden tarihinde alındı.
  • Özay Köse, E., & Keskİn, B. (2021). Eğitimde etkileşimli tahtaların kullanımı hakkında öğretmen görüşleri. Milli Eğitim Dergisi, 50(232), 105–119. [CrossRef]
  • Özsoy, O. (2005). Etkin eğitim (4. Baskı). Hayat Yayıncılık.
  • Papamitsiou, Z., & Economides, A. A. (2021). The impact of on-demand metacognitive help on effortful behaviour: A longitudinal study using task-related visual analytics. Journal of Computer Assisted Learning, 37(1), 109–126. [CrossRef]
  • Patton, R., Sweeny, R. W., Shin, R., & Lu, L. (2020). Teaching digital game design with Preservice Art Educators. Studies in Art Education, 61(2), 155–170. [CrossRef]
  • Pritchard, A. (2015). Öğrenme yolları (Editörleri: Mustafa Çevikbaş, Seher Çevikbaş, Çev.). Nobel Yayıncılık.
  • Salgının Küresel Eğitim Raporu Açıklandı. (2020). https ://ba u.edu .tr/i cerik/1559 0-sal ginin %20ku resel -egit im-ra poru- acikl andi Adresinden, 16 Haziran 2020 tarihinde alındı Sarıtaş, M. T., & Üner, N. (2013). Eğitimdeki yenilikçi teknolojiler: Bulut teknolojisi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2(3), 192–201.
  • Schneider, W. X., Einhäuser, W., & Horstmann, G. (2013). Attentional selection in visual perception, memory and action: A quest for crossdomain integration. Philosophical Transactions of the Royal Society of London. Series B, Biological Sciences, 368(1628), 20130053. [CrossRef]
  • Sevli, O., & Küçüksille, E. U. (2012). Bulut Bilişimin eğitim alanında uygulanması. Süleyman Demirel Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 16(3), 248–254.
  • Smith, S. (2018). Children’s negotiations of visualization skills during a design-based learning experience using nondigital and digital techniques. Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning, 12(2). [CrossRef]
  • Soffer, T., & Nachmias, R. (2018). Effectiveness of learning in online academic courses compared with face-to-face courses in higher education. Journal of Computer Assisted Learning, 34(5), 534–543. [CrossRef]
  • Sönmez, V., & Alcapınar, F. (2011). Bilimsel araştırma yöntemleri. Anı yayıncılık.
  • Stockwell, E. (2016). Using web-based exploratory tasks to develop intercultural competence in a homogeneous cultural environment. Innovations in Education and Teaching International, 53(6), 649–659. [CrossRef]
  • Taşkaya, S. M., Turhan, M., & Yetkin, R. (2015). Kırsal Kesimde görev yapan sınıf öğretmenlerinin sorunları (ağrı İli örneği). Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 6(18), 198–210.
  • Tekin, O. (2015a). Bilgisayar destekli eğitim. In M. Arslan (Ed.), Öğrenmenin nörofizyolojisi ve öğretimde yeni yaklaşımlar (ss. 279–297). Anı Yayınları.
  • Tekin, O. (2015b). Uzaktan eğitim yöntemi. In M. Arslan (Ed.), Öğrenmenin nörofizyolojisi ve öğretimde yeni yaklaşımlar (ss. 298–337). Anı Yayınları.
  • Torrington, J., & Bower, M. (2021). Teacher-created video instruction in the elementary classroom—Its impact on students and teachers. Journal of Computer Assisted Learning, 37(4), 1107–1126. [CrossRef]
  • Turgut, Y. (2012). Verilerin kaydedilmesi, analizi, yorumlanması: Nicel ve nitel. In A. Tanrıöğen (Ed.), Bilimsel araştırma yöntemleri (ss. 193–247). Anı Yayınları.
  • Veyis, F. (2015). Yabancılara Türkçe Öğretiminde etkileşimli çoklu ortam materyallerinin kullanımı. Dil Dergisi, 166(2), 59–67.
  • Virtanen, J., & Rasi, P. (2017). Integrating Web 2.0 Technologies into Faceto-Face PBL to Support Producing, Storing, and sharing content in a higher education course. Interdisciplinary Journal of Problem- Based Learning, 11(1). [CrossRef]
  • Wang, C., Fang, T., & Miao, R. (2018). Learning performance and cognitive load in mobile learning: Impact of interaction complexity. Journal of Computer Assisted Learning, 34(6), 917–927. [CrossRef]
  • Wang, T.-H., Kao, C.-H.,. & Dai, Y.-L. (2019). Developing a web-based multimedia assessment system for facilitating science laboratory instruction. Journal of Computer Assisted Learning, 35(4), 529–539. [CrossRef]
  • Yalın, H. İ. (2007). Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme (16. Baskı). Nobel.
  • Yanpar Yelken, T. (2015). Materyal tasarımı (13. Baskı). Anı yayıncılık.
  • Yaraş, Z., & Turan, M. (2021). Sorunlar ve çözümler bağlamında öğretmenlik mesleği. Milli Eğitim Dergisi, 50(232), 383–405.
  • Yıldırım, A. (1999). Nitel araştırma yöntemlerinin temel özellikleri ye eğitim araştırmalarındaki yeri ve önemi. Eğitim ve Bilim, 23(112), 7–17.
  • Yıldırım, A., & Şimşek, H. (2018). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri (11. Baskı). Seçkin Yayıncılık.
  • Yılmaz, M. (2020). Uzaktan eğitimin İyileştirilmesi: Salgın Kaynaklı eğitim Krizini Aşmak İçin öneriler. İLKE İlim kültür eğitim Vakfı. https ://il ke.org.tr/ image s/yay in/po litik a_not lari_ uzakt an_eg itim/ ILKE_ PN_12 web. pdf
There are 49 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Kani Ülger This is me

Publication Date June 30, 2023
Submission Date December 20, 2021
Published in Issue Year 2023 Issue: 49

Cite

APA Ülger, K. (2023). Dijital Öğretim Araçlarında Bulunması Gereken Özellikler Üzerine Bir Araştırma. Educational Academic Research(49), 39-47. https://doi.org/10.5152/AUJKKEF.2023.1039092

Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License
29929