Çalışmanın amacı, son yıllarda kullanım alanlarını genişleten sosyal medyayı ele alarak toplum üzerindeki tüketim gücünü belirlemek. Çalışma kapsamında sosyal medya ve tüketicilerin hedef kitlesi ortaya konmaktadır. Ağ uygulamalarında gerçekleştirilen alışverişlerin insanlar üzerindeki etkisi, sosyal medyanın nasıl yönlendirdiği tespit edilmektedir. Bulgulara ulaşabilmek için ise "gittigidiyor" örnekleminden yola çıkılmaktadır
The aim of the study is to determine the power of consumption on society by considering social media, which has expanded its usage areas in recent years. Within the scope of the study, the target mass of social media and consumers is revealed. The impact of shopping on network applications is determined by how social media is influencing people. In order to reach the finds, as a sample of "gittigidiyor"
Other ID | JA28KU32BY |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | November 1, 2017 |
Submission Date | November 1, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 1 Issue: 3 |
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)