Review
BibTex RIS Cite

COVİD 19 PANDEMİ SÜRECİNDE DİJİTAL PAZARLAMA VE İLETİŞİM SÜRECİNDE KOZMETİK MARKALARIN YÖNELİMİ: FLORMAR MARKASI ÖRNEĞİ

Year 2021, Volume: 5 Issue: 3, 245 - 254, 20.08.2021

Abstract

ÖZ
Küresel çapta salgına neden olan Covid-19 pandemisi birçok ülkede sosyolojik, ekonomik, siyasal ve ekonomik alanda önemli değişimlerin yaşandığı bir dönem olarak varlığını korumaktadır. Bu alanda pandeminin etkisi markalar ve hedef kitleleri açısından değerlendirildiğinde markaların iletişim ve pazarlama stratejilerinde katılımcı, yenilikçi, duyarlı stratejiler izlediği, kullanıcıların ise açık, şeffaf, güvenilir iletişim stratejileri yöneten ve pazarlama stratejileri alanında da erişime ve etkili iletişime önem veren markaları tercih ettikleri gözlenmektedir. Bu dönemde sosyal medya kullanımlarına bakıldığında pandemi süreci ile birlikte insanların günlük yaşamlarındaki yeni davranış biçimlerinin ortaya çıkması gibi benzer durumlar dijitalde de gözlenmektedir. Markalar yönünde özellikle kozmetik markaları dijital yönde bu süreci doğru analiz ederek dijitale uygun stratejiler üretmesi sosyal medya platformlarını hem kullanıcılar hem de markalar açısından zengin pazarlama vitrinlerine dönüştürmektedir. Bu bağlamda, bu çalışmada Flormar markasının dijital pazarlama ve iletişim stratejileri yönündeki çalışmaları incelenecektir.

References

  • Arda, B. (1997). Batı Orta Çağı’nda Hastalık Kavramı. Ankara: Güneş Kitapevi, 1997.
  • Bray M. (2014). Epidemiology, Pathogenesis, And Clinical Manifestations Of Ebola And Marburg Virus Disease Retrieved 01 December, 2014, from http://www. uptodate.com/ contents/ epidemiology- pathogenesis-and -clinical- manifestations-of- ebola-and-marburg- virus-.,2014 disease?source=see CDC Centers for Disease Control and Prevention (2019), https://www.cdc.gov/flu/pandemicresources/1957-1958-pandemic.html
  • CDC (2014), “Cost of Ebola Epidemic”, https://www.cdc.gov/vhf/ebola/pdf/impact-ebolaeconomy.pdf
Year 2021, Volume: 5 Issue: 3, 245 - 254, 20.08.2021

Abstract

References

  • Arda, B. (1997). Batı Orta Çağı’nda Hastalık Kavramı. Ankara: Güneş Kitapevi, 1997.
  • Bray M. (2014). Epidemiology, Pathogenesis, And Clinical Manifestations Of Ebola And Marburg Virus Disease Retrieved 01 December, 2014, from http://www. uptodate.com/ contents/ epidemiology- pathogenesis-and -clinical- manifestations-of- ebola-and-marburg- virus-.,2014 disease?source=see CDC Centers for Disease Control and Prevention (2019), https://www.cdc.gov/flu/pandemicresources/1957-1958-pandemic.html
  • CDC (2014), “Cost of Ebola Epidemic”, https://www.cdc.gov/vhf/ebola/pdf/impact-ebolaeconomy.pdf
There are 3 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Communication and Media Studies
Journal Section Miscellaneous
Authors

İpek Sucu 0000-0002-6298-7918

Melike Solhan 0000-0002-5898-5418

Publication Date August 20, 2021
Submission Date May 2, 2021
Acceptance Date June 20, 2021
Published in Issue Year 2021 Volume: 5 Issue: 3

Cite

APA Sucu, İ., & Solhan, M. (2021). COVİD 19 PANDEMİ SÜRECİNDE DİJİTAL PAZARLAMA VE İLETİŞİM SÜRECİNDE KOZMETİK MARKALARIN YÖNELİMİ: FLORMAR MARKASI ÖRNEĞİ. Yeni Medya Elektronik Dergisi, 5(3), 245-254.


All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)
by-nc.png