Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

COVİD 19 PANDEMİ SÜRECİNDE DİJİTAL PAZARLAMA VE İLETİŞİM SÜRECİNDE KOZMETİK MARKALARIN YÖNELİMİ: FLORMAR MARKASI ÖRNEĞİ

Yıl 2021, Cilt: 5 Sayı: 3, 245 - 254, 20.08.2021

Öz

ÖZ
Küresel çapta salgına neden olan Covid-19 pandemisi birçok ülkede sosyolojik, ekonomik, siyasal ve ekonomik alanda önemli değişimlerin yaşandığı bir dönem olarak varlığını korumaktadır. Bu alanda pandeminin etkisi markalar ve hedef kitleleri açısından değerlendirildiğinde markaların iletişim ve pazarlama stratejilerinde katılımcı, yenilikçi, duyarlı stratejiler izlediği, kullanıcıların ise açık, şeffaf, güvenilir iletişim stratejileri yöneten ve pazarlama stratejileri alanında da erişime ve etkili iletişime önem veren markaları tercih ettikleri gözlenmektedir. Bu dönemde sosyal medya kullanımlarına bakıldığında pandemi süreci ile birlikte insanların günlük yaşamlarındaki yeni davranış biçimlerinin ortaya çıkması gibi benzer durumlar dijitalde de gözlenmektedir. Markalar yönünde özellikle kozmetik markaları dijital yönde bu süreci doğru analiz ederek dijitale uygun stratejiler üretmesi sosyal medya platformlarını hem kullanıcılar hem de markalar açısından zengin pazarlama vitrinlerine dönüştürmektedir. Bu bağlamda, bu çalışmada Flormar markasının dijital pazarlama ve iletişim stratejileri yönündeki çalışmaları incelenecektir.

Kaynakça

  • Arda, B. (1997). Batı Orta Çağı’nda Hastalık Kavramı. Ankara: Güneş Kitapevi, 1997.
  • Bray M. (2014). Epidemiology, Pathogenesis, And Clinical Manifestations Of Ebola And Marburg Virus Disease Retrieved 01 December, 2014, from http://www. uptodate.com/ contents/ epidemiology- pathogenesis-and -clinical- manifestations-of- ebola-and-marburg- virus-.,2014 disease?source=see CDC Centers for Disease Control and Prevention (2019), https://www.cdc.gov/flu/pandemicresources/1957-1958-pandemic.html
  • CDC (2014), “Cost of Ebola Epidemic”, https://www.cdc.gov/vhf/ebola/pdf/impact-ebolaeconomy.pdf
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İletişim ve Medya Çalışmaları
Bölüm Diğer
Yazarlar

İpek Sucu 0000-0002-6298-7918

Melike Solhan 0000-0002-5898-5418

Yayımlanma Tarihi 20 Ağustos 2021
Gönderilme Tarihi 2 Mayıs 2021
Kabul Tarihi 20 Haziran 2021
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021 Cilt: 5 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Sucu, İ., & Solhan, M. (2021). COVİD 19 PANDEMİ SÜRECİNDE DİJİTAL PAZARLAMA VE İLETİŞİM SÜRECİNDE KOZMETİK MARKALARIN YÖNELİMİ: FLORMAR MARKASI ÖRNEĞİ. Yeni Medya Elektronik Dergisi, 5(3), 245-254.


All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)
by-nc.png