Research Article
BibTex RIS Cite

İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI

Year 2007, Issue: 2, 147 - 164, 15.02.2007

Abstract











Türkiye’nin olumsuz
imajı uluslararası ekonomik, turistik ve politik ilişkileri zedelemektedir.
Turist pek çok seçenek arasında nereye gideceğine karar verirken; tüketici
alacağı ürünü seçerken; ithalatçı, yatırımcı, dağıtımcı veya perakendeci de o
ülkedeki iş ilişkilerine karar verirken; zihnindeki ülke imajından
etkilenmektedir. Makalede ülkemizin algılanması sorununa değinilmiş, çözüme
yönelik kanaatlerin değiştirilmesi gayretleri tartışılmaya çalışılmıştır.



References

  • GRUNIG, E. James, Halkla İlişkileri ve İletişim Yönetiminde Mükemmellik, Rota Yayın Yapım Tic.Ltd.Şti., İstanbul, 2005.
  • KNAPP, E. Duane, Marka Aklı, MediaCat, İstanbul, 2002.
  • OSKAY, Ünsal, İletişimin ABC’si, Der Yayınevi, İstanbul, 2001.
  • ÖZSOY, Osman, Türkiye’nin İmajı, Alfa Yayıncılık, İstanbul, 2003.
Year 2007, Issue: 2, 147 - 164, 15.02.2007

Abstract

References

  • GRUNIG, E. James, Halkla İlişkileri ve İletişim Yönetiminde Mükemmellik, Rota Yayın Yapım Tic.Ltd.Şti., İstanbul, 2005.
  • KNAPP, E. Duane, Marka Aklı, MediaCat, İstanbul, 2002.
  • OSKAY, Ünsal, İletişimin ABC’si, Der Yayınevi, İstanbul, 2001.
  • ÖZSOY, Osman, Türkiye’nin İmajı, Alfa Yayıncılık, İstanbul, 2003.
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Poyraz Gürson This is me

Publication Date February 15, 2007
Submission Date January 2, 2007
Published in Issue Year 2007 Issue: 2

Cite

APA Gürson, P. (2007). İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi(2), 147-164.
AMA Gürson P. İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI. Yeni Düşünceler Dergisi. February 2007;(2):147-164.
Chicago Gürson, Poyraz. “İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, no. 2 (February 2007): 147-64.
EndNote Gürson P (February 1, 2007) İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 2 147–164.
IEEE P. Gürson, “İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI”, Yeni Düşünceler Dergisi, no. 2, pp. 147–164, February 2007.
ISNAD Gürson, Poyraz. “İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 2 (February 2007), 147-164.
JAMA Gürson P. İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI. Yeni Düşünceler Dergisi. 2007;:147–164.
MLA Gürson, Poyraz. “İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, no. 2, 2007, pp. 147-64.
Vancouver Gürson P. İMAJ VE TÜRKİYE’NİN ALGILANMASI. Yeni Düşünceler Dergisi. 2007(2):147-64.