Translation
BibTex RIS Cite

HOLLANDA ANAOKULUNDA ÇOK KÜL TÜRLÜ VE DiNLERARASI ÖGRENME: DÖRT YAŞ GRUBU ÇOCUKLARLA GÜNLÜK SINIF TECRÜBELERi

Year 2009, Volume: 14 Issue: 2, 0 - 0, 30.12.2009

Abstract

Anaokulunda dinler arası ve kültürler arası formasyon, vatandaşlık eğitiminin
dini ve kültürel bileşenlerine odaklanarak ve vatandaşlık eğitiminin başlangıcı olarak
mümkün olan en kısa sürede başlamalı ve layıkıyla yorumlanabilmelidir. Yazarlar,
Hollanda'nınEde kentindeki ilk kabul edilen dinlerarası okul olan Juliana van Stolberg
ilkokulunda ôinlerarası okuBaşmaya ve sırasıyla bir İslfun okulunda ve bir Roma
Katalik anaokulunda kaynaşık kültürlü öğrenme ve dinlerarası öğrenmeyi
irdele!Tiektedirler. Bu bağlamda iki anaok:ulunda bir karşılaştırma yapıidı. Sonuçta
dinlerarası ve kaynaşık kU!türlü1 eğitim çerçevesinde tercih ettikleri yaklaşımı
nitelernek içif). ~·ezber~em§~ ka~~ıı:g ~aJ?.ltlıl~

Year 2009, Volume: 14 Issue: 2, 0 - 0, 30.12.2009

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Religious Studies
Journal Section Translation
Authors

Ina Ter Avest & Siebren Miedema This is me

Translators

Yıldız Klzllabdullah This is me

Fatih Genç This is me

Publication Date December 30, 2009
Submission Date September 2, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 14 Issue: 2

Cite

ISNAD Miedema, Ina Ter Avest & Siebren. “HOLLANDA ANAOKULUNDA ÇOK KÜL TÜRLÜ VE DiNLERARASI ÖGRENME: DÖRT YAŞ GRUBU ÇOCUKLARLA GÜNLÜK SINIF TECRÜBELERi”. Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. Yıldız Klzllabdullah - Fatih GençTrans 14/2 (December 2009).

Fırat University Journal of the Faculty of Theology is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).