Anaokulunda dinler arası ve kültürler arası formasyon, vatandaşlık eğitiminin
dini ve kültürel bileşenlerine odaklanarak ve vatandaşlık eğitiminin başlangıcı olarak
mümkün olan en kısa sürede başlamalı ve layıkıyla yorumlanabilmelidir. Yazarlar,
Hollanda'nınEde kentindeki ilk kabul edilen dinlerarası okul olan Juliana van Stolberg
ilkokulunda ôinlerarası okuBaşmaya ve sırasıyla bir İslfun okulunda ve bir Roma
Katalik anaokulunda kaynaşık kültürlü öğrenme ve dinlerarası öğrenmeyi
irdele!Tiektedirler. Bu bağlamda iki anaok:ulunda bir karşılaştırma yapıidı. Sonuçta
dinlerarası ve kaynaşık kU!türlü1 eğitim çerçevesinde tercih ettikleri yaklaşımı
nitelernek içif). ~·ezber~em§~ ka~~ıı:g ~aJ?.ltlıl~
)~ynaşık .h.iiltürlü. öğrenme dinlerarası öğrenme anaokul u vatandaşlık eğitimi Hollanda.~
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Din Araştırmaları |
Bölüm | Translation |
Yazarlar | |
Çevirmenler |
Yıldız Klzllabdullah Bu kişi benim Fatih Genç Bu kişi benim |
Yayımlanma Tarihi | 30 Aralık 2009 |
Gönderilme Tarihi | 2 Eylül 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 14 Sayı: 2 |
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.