Çeviri
BibTex RIS Kaynak Göster

HOLLANDA ANAOKULUNDA ÇOK KÜL TÜRLÜ VE DiNLERARASI ÖGRENME: DÖRT YAŞ GRUBU ÇOCUKLARLA GÜNLÜK SINIF TECRÜBELERi

Yıl 2009, Cilt: 14 Sayı: 2, 0 - 0, 30.12.2009

Öz

Anaokulunda dinler arası ve kültürler arası formasyon, vatandaşlık eğitiminin
dini ve kültürel bileşenlerine odaklanarak ve vatandaşlık eğitiminin başlangıcı olarak
mümkün olan en kısa sürede başlamalı ve layıkıyla yorumlanabilmelidir. Yazarlar,
Hollanda'nınEde kentindeki ilk kabul edilen dinlerarası okul olan Juliana van Stolberg
ilkokulunda ôinlerarası okuBaşmaya ve sırasıyla bir İslfun okulunda ve bir Roma
Katalik anaokulunda kaynaşık kültürlü öğrenme ve dinlerarası öğrenmeyi
irdele!Tiektedirler. Bu bağlamda iki anaok:ulunda bir karşılaştırma yapıidı. Sonuçta
dinlerarası ve kaynaşık kU!türlü1 eğitim çerçevesinde tercih ettikleri yaklaşımı
nitelernek içif). ~·ezber~em§~ ka~~ıı:g ~aJ?.ltlıl~

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Din Araştırmaları
Bölüm Translation
Yazarlar

Ina Ter Avest & Siebren Miedema Bu kişi benim

Çevirmenler

Yıldız Klzllabdullah Bu kişi benim

Fatih Genç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 2009
Gönderilme Tarihi 2 Eylül 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 14 Sayı: 2

Kaynak Göster

ISNAD Miedema, Ina Ter Avest & Siebren. “HOLLANDA ANAOKULUNDA ÇOK KÜL TÜRLÜ VE DiNLERARASI ÖGRENME: DÖRT YAŞ GRUBU ÇOCUKLARLA GÜNLÜK SINIF TECRÜBELERi”. Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. Yıldız Klzllabdullah - Fatih GençTrc 14/2 (Aralık 2009).

Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.