APA |
Zorluoğlu, S. L., Kızılaslan, A., & Sözbilir, M. (2021). Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 41(1), 25-52. https://doi.org/10.17152/gefad.597785 |
|
AMA |
Zorluoğlu SL, Kızılaslan A, Sözbilir M. Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı. GEFAD. April 2021;41(1):25-52. doi:10.17152/gefad.597785 |
|
Chicago |
Zorluoğlu, Seraceddin Levent, Aydın Kızılaslan, and Mustafa Sözbilir. “Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri Ve Öğretim İhtiyaçları: Madde Ve Isı”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41, no. 1 (April 2021): 25-52. https://doi.org/10.17152/gefad.597785. |
|
EndNote |
Zorluoğlu SL, Kızılaslan A, Sözbilir M (April 1, 2021) Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 1 25–52. |
|
IEEE |
S. L. Zorluoğlu, A. Kızılaslan, and M. Sözbilir, “Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı”, GEFAD, vol. 41, no. 1, pp. 25–52, 2021, doi: 10.17152/gefad.597785. |
|
ISNAD |
Zorluoğlu, Seraceddin Levent et al. “Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri Ve Öğretim İhtiyaçları: Madde Ve Isı”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41/1 (April 2021), 25-52. https://doi.org/10.17152/gefad.597785. |
|
JAMA |
Zorluoğlu SL, Kızılaslan A, Sözbilir M. Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı. GEFAD. 2021;41:25–52. |
|
MLA |
Zorluoğlu, Seraceddin Levent et al. “Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri Ve Öğretim İhtiyaçları: Madde Ve Isı”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 41, no. 1, 2021, pp. 25-52, doi:10.17152/gefad.597785. |
|
Vancouver |
Zorluoğlu SL, Kızılaslan A, Sözbilir M. Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı. GEFAD. 2021;41(1):25-52. |
|